ساخت سایت تبلیغاتی با وردپرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت تبلیغات ی با وردپرس شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Website Design Wordpress Eductional and Package Theme and Plugin Shop Persian Making Theme SEO and Optimization ایجاد سایت تبلیغاتی در دنیای امروزه سایت هایی نیازمندی اینترنتی در ایران بسیار زیاد شده است شما می توانید با ساخت سایت تبلیغاتی با وردپرس یک منبع درآمد خوب برای خود درست کنید  سایت آگهی با وردپرس را ما دراین پست  در 10 مرحله به شما آموزش می دهیم.

سایت های تبلیغاتی  باید یک جست و جو گر پیشرفته و نقشه هایی داشته باشند که شما بتوانید با آن مکان، لوازم و نوع و دسته بندی ها را که کاربران گذاشتند را به دیگران نمایش دهید.

به جای اینکه همه چیز را خودتان تنظیم کنید با یک سایت ساز خیلی راحت بدون کد نویسی همه چیز را با یک درگ و دارپ حاظر کنید سایت ساز های زیادی در سطح نت موجود می باشند که شما میتوانید از آن استفاده .

1- WIX   2- Weebly   3- سیماگر ساخت سایت آگهی با وردپرس در 10 مرحله اگر از یک جستجو عادی در سایت خود استفاده می کنید، برای یافتن محصولات مناسب، چالش برانگیز و وقت گیر خواهد بود برای کاربران ، شما باید جستجوی خود را با فیلترها تجهیز کنید تا افراد بتوانند تبلیغات نامناسب را از بین ببرند و تنها به چیزهای که اهمیت دارند برای خود تمرکز کنند.

چنین جستجوی پیشرفته به قالب Bellaina پیوسته است.

این اجازه می دهد تا بازدیدکنندگان جزئیات مختلف را برای پیدا کردن مناسب ترین تبلیغات املاک و مستغلات مشخص کنند.

آنها می توانند خواص را با کلمه کلیدی، وضعیت، نوع، قیمت، محل، منطقه، نقاط پارکینگ، تعداد اتاق خواب و حمام جستجو کنند.

شما باید قالبی پیدا کنید که این قابلیت را داشته باشد مانند قالب Bellaina که این امکان را دارد.

برای به دست آوردن نتایج مربوطه به بالا، این موضوع در وردپرس طبقه بندی دارای گزینه های مرتب سازی است.

با کمک آنها، بازدیدکنندگان می توانند تبلیغات را براساس قیمت (از پایین به بالا و برعکس) و تاریخ (از جدید تا قدیمی و برعکس) مرتب سازند.

همچنین امکان انتخاب راحت تر حالت مشاهده آگهی ها، یعنی شبکه یا لیست وجود دارد.

این سیستم به کاربرانتان اجازه می دهد تا نزدیک ترین خانه یا مثلا لوازم مورد نیاز را در نزدیکی خود در نقشه مشاهده کنند.

با استفاده از نقشه گوگل مپ می توانید برای هر شخص بومی سازی کنید.

صفحه ای برای محصولات کاربران که دارای نمایش ویژگی های خاص باشد و بشود برای هر محصولی از آن استفاده کرد طراحی کنید و در قالب وردپرس قرار دهید.

علاوه بر ارائه اطلاعات تبلیغ اصلی در جزئیات، شما همیشه باید یک فرصت برای ارائه تبلیغ به مردم بدهید.

به عنوان مثال، شما می توانید آنها را با برخی از تبلیغات اضافی مانند مرتبط و یا آخرین ارائه به اشتراک بگذارید.

این چیزی است که ویجتها میتوانند به شما کمک کنند.

صفحه ای که نرخ تبلیغات برای جا های خاص مثل صفحه اول را باید در آن قرار بدهید را اوکی کنید.

پلن هایی در این صفحه طراحی کنید می توانید این پلن ها را با افزونه ویژال کامپوزر طراحی کنید.

مرحله 6.

صفحه پروفایل تبلیغ کننده را ایجاد کنید   صفحه پروفایلی زیبا را میتوانید با افزونه یوزر پرو طراحی کنید و شخصی سازی کنید آن صفحه را،قابلیت هایی برای آن صفحه می توانید با کد نویسی ایجاد کنید.

افزونه یوزر پرو     شما می توانید فرم ارسال تبلیغ را با افزونه قدرتمند گراویتی فرم که از درگاه هم پشتیبانی می کند بسازید می توانید این افزونه را در زیر تهیه نمایید: افزونه گراویتی فرم     با افزونه فرم تماس 7 یا همان افزونه گراویتی فرم میتوانید فرم تماسی قدرتمند ایجاد نمایید.

    ایجاد سایت تبلیغاتی باید یک بلاگ ایجاد کنید تا مطالبی و مقاله هایی در آنجا بگذارید تا سئو سایت شما ارتقا یابد و از افزونه YOAST SEOهم حتما استفاده کنید.

    ساخت سایت تبلیغ شما باید در همه اندازه و سیستم ها اووکی باشد و کاملا رسپانسیو میتوانید از افزونه wp Touch استفاده کنید برای این کار.

برای طراحی بهتر و زیبا تر صفحه هات میتوانید از افزونه ویژال کامپوزر  استفاده کنید .

افزونه ویژال کامپوزر     سلام دوست عزیز من یک سایت آگهی دارم طراحی می کنم یک فرم با گراویتی فرم طراحی کردم کاربر فرم رو پر می کنه و ارسال می کنه و تو صندوق ورودی میاد ولی نمی دونم چطور باید منتشرش کرد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه اگر پاسخی به دیدگاه من داده شد ، ایمیل ارسال شود.

نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پروان وب در سال 1392 با هدف ارائه خدمات رایگان و حرفه ای به وبمسترها و مدیران سایت ها راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی پروان وب ، ارائه بهترین و با کیفیت ترین قالب ها، افزونه ها و به روز ترین آموزش های فارسی و در کنار آن ارائه خدمات طراحی سایت و سئو و بهینه سازی حرفه ای می باشد.

طراحی و توسعه: پروان وب | 1392 - 1399 Copyright

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map