ساخت سایت در نجات اللهی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت در نجات اللهی در تهران کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

«گذر صنایع دستی»، عبارتیه که روی کاشی‌کاری دیوار خیابان استاد نجات اللهی نقش بسته؛ خیابانی به اسم شهید «کامران نجات اللهی.

» این خیابان که در گذشته «خیابان ویلا» نام داشته داشته، خیابانی طولانی و دو طرفه است که جنوب اون از «خیابان انقلاب» شروع می‌شه، به موازات خیابان‌های «حافظ» و «قرنی» پیش می‌ره و بعد از تقاطع با خیابان‌های «سمیه» و «طالقانی»، به «خیابان کریمخان زند» می‌رسه.

در گذشته «ساختمان وزارت علوم» در خیابان ویلا قرار داشت.

در تاریخ پنجم دی ۱۳۵۷ به دنبال اعتراضات مربوط به تعطیلی دانشگاه‌ها، استاد کامران نجات اللهی هنگامی که داخل بالکن ساختمان وزارت علوم در حال سخنرانی بود، با شلیک گلوله ترور شد و بعد از انقلاب، خیابان ویلا به خیابان استاد نجات اللهی تغییر نام داد.

خیابان ویلا، هنری ‌ترین خیابان تهران و بورس صنایع دستیه.

خیلی از توریست‌ها برای خرید یادگاری و سوغات، به این محدوده میان.

این خیابان، بورس «گلیم»، نقره‌جات، آینه و شمعدان، «خاتم»، «میناکاری»، لباس محلی و خیلی از آثار هنری دیگه است که در سرتاسر خیابان به فروش می‌رسن و به همین دلیل هست که خیابان ویلا به گذر صنایع‌دستی معروف شده.

در فصل تعطیلات، خیابان، مزین به اجناس رنگین می‌شه و همهمۀ توریست‌های ایرانی و غیرایرانی که برای بازدید و خرید اومدن در سرتاسر اون می‌پیچه.

در تقاطع خیابان کریمخان زند و ویلا، کلیسایی زیبا و بزرگ برای ارامنه تهران به نام «کلیسای سرکیس مقدس» قرار داره.

این کلیسا در سال ۱۳۴۹ توسط خیری ارمنی به نام «مارکا سرکیسیان» ساخته شد.

بعد از ساخت کلیسای سرکیس مقدس، مقر «خلیفه ‌گری ارامنه تهران» از «کلیسای مریم مقدس»، به این کلیسا منتقل شد.

با توجه به این که تعداد زیادی از ارامنه تهران و زرتشتیان در این محله زندگی می‌کنند، مراکزی مخصوص این ادیان در خیابان ویلا وجود داره.

«خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان»، مرکزی وابسته به انجمن زرتشتیانه که مراسم و کلاس‌هایی رو برای پیروان این آیین برگزار می‌کنه.

نبش یکی از کوچه‌های خیابان ویلا، به نام کوچه خسرو، خانه‌ای سه طبقه با آجرهایی قرمز وجود داره که خانۀ عاشقانه‌های «احمد شاملو» و «آیدا» بوده.

شاملو زمان سرودن شعر «آیدا در آینه» چون کاغذی برای نوشتن نداشت، شعر رو روی دیوار این خانه سرود.

خانه احمد شاملو و آیدا در حال حاضر تبدیل به خرابه شده، اما همچنان یاد عشق اون‌ها رو برای قدیمی‌های محل زنده می‌کنه.

با فاصلۀ کمی از خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان، نبش «کوچه ورشو»، «پارک ورشو» قرار داره.

پارک ورشو علاوه بر وسایل بازی، سرویس بهداشتی، مسیر مناسب برای دوچرخه‌سواری بچه‌ها و سردیس‌های مشاهیر، «سالن فردوسی» رو داره.

کنار پارک ورشو، ساختمان «خانه اندیشمندان علوم انسانی» قرار داره که برنامه‌های متنوعی در اون برگزار می‌شه.

از مراکز علمی خیابان ویلا می‌شه به «دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب» و «مدرسۀ دخترانۀ ماری مانوکیان» که مخصوص ارامنه است، اشاره کرد.

«سازمان انتقال خون»، «وزارت صنعت، معدن و تجارت»، «سازمان میراث فرهنگی و گردشگری» و بسیاری دیگه از ساختمان‌های سازمان‌های دولتی هم در این خیابان قرار دارن.

این خیابان توریستی و اداری، کافه، رستوران و سفره‌خانه‌های زیادی داره چون هر روز افراد زیادی داخل اون تردد می‌کنن.

یکی از اون‌ها رستورانی عربی هست که در بخش جنوبی خیابان ویلا قرار داره و غذاهای بسیار خوشمزه‌ای رو سرو می‌کنه.

شعبه‌ای از اولین پیتزافروشی ایران به نام «پیتزا پنتری» با ۵۰ سال قدمت هم در خیابان ویلا قرار داره.

پیتزا پنتری فضای دنجی داره و در اون پیتزا، استیک، لازانیا و غذای مکزیکی سرو می‌شه.

دو قنادی معروف هم در خیابان ویلا قرار دارن.

یکی از قنادی‌ها که در سال ۱۳۳۹ افتتاح شده، دانمارکی‌های معروفی داره و دیگری، «کافه قنادی لرد» هست که توسط فردی ارمنی اداره می‌شه و رولت‌های بسیار معروفی داره.

برای رفتن به این خیابان می‌تونین از خطوط مختلف مترو استفاده کنین.

ایستگاه «میدان ولیعصر» که در تقاطع خط ۳ و ۴ قرار داره، ایستگاه «میدان فردوسی» در خط ۴ و ایستگاه‌های «هفت تیر» و «طالقانی» در خط ۱، ایستگاه‌هایی هستند که به راحتی شما رو به خیابان ویلا می‌رسونن.

البته ایستگاه شهید نجات اللهی در خط ۶، تقاطع خیابان ویلا با خیابان کریمخان زند، قرار هست به زودی افتتاح بشه.

این ایستگاه مترو داخل خیابان ویلا قرار داره و رفت و آمد شما رو بسیار راحت‌ می‌کنه.

مشاور کوچه می خواهد دست شما را بگیرد و با گفتن از معروف ترین خیابان های تهران شما را به یک تهرانگردی بکر دعوت کند هر محله ای باید یک پارک داشته باشد، از این پارک درست و حسابی ها.

پارک چهارصد دستگاه پیروزی از این پارک هاست.

خاطره دارد و خاطره می سازد.

یک ورش پیرمردها دارند تخته نرد و شترنج بازی می کنند و آنورش بچه مدرسه ای ها فوتبال پر سروصدایی راه انداخته اند برج آزادی نمادی برای تهران مدرن بود که توسط معمار بیست و چهار ساله جوانی طراحی و ساخته شد.

برجی که خیلی طول نکشید که نمادی برای آزادی شود و نامش از شهیاد به آزادی تغییر کند.

جستجوی شما نتیجه ای نداشت، عبارت دیگری را امتحان کنید.

وبلاگ کوچه | مجله اختصاصی شبکه اجتماعی کوچه © ۲۰۲۱

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map