ساخت فروشگاه اینترنتی در تلگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت فروشگاه اینترنتی در تلگرام در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساده ترین و بهترین راه فروش در تلگرام فروش راحت محصولات با ربات فروشنده تلگرام همراه با قابلیت درگاه پرداخت آنلاین راحترین و بهترین روش فروش در تلگرام، اینستاگرام و .

.

.

ربات فروشگاهی تلگرام بهترین و سریعترین راه برای فروش هوشمند محصولات شما به صورت مجازی در فضای گسترده تلگرام است.

شما با استفاده از ربات فروشگاهی آپ مارکت به سادگی میتوانید محصولات خود را مدیریت و برای آنها دسته بندی ایجاد کنید.

مشتریان شما نیز به راحتی میتوانند محصولات مود نظر خود را جستجو و به صورت اتوماتیک سفارش خود را ثبت و به روش آنلاین هزینه خود را پرداخت و کد رهگیری دریافت کنندو با استفاده از این ربات دیگر نیاز به پشتیبانی آنلاین ندارید و شما میتواندی سفارش های مشتری خود را به صورت اتوماتیک دریافت کنید.

برای ایجاد یک فروشگاه در تلگرام، کانال بهتر است یا ربات؟ همه امکاناتی که برای ایجاد فروشگاه شما لازم است مدیریت آسان سبد خرید پرداخت آنلاین دسته بندی کالا ایجاد فاکتور و کد سفارش مراحل زیر را برای ایجاد فروشگاه تلگرامی خود دنبال کنید.

۱- روی دکمه ایجاد فروشگاه کلیک کنید.

۲- محصولات خود را در پنل فروشگاه وارد کنید و دسته بندی را ایجاد کنید.

۳- اطلاعات مربوط به ربات خود را وارد کنید.

۴- وارد تلگرام شوید و از ربات فروشگاهی خود لذت ببرید .

.

.

:) برای فعال سازی فروشگاه اینترنتی در طرح های برنزی و نقره ای تماس بگیرید.

ثبت نامحدود دسته بندی ثبت نامحدود کالا و خدمات ثبت نامحدود مطالب روزانه ۵.

۰۰۰ درخواست پشتیبانی مشتری از طریق ربات ارسال پیام خصوصی ثبت سفارش تلگرامی مدیریت کانال ساخت وب سایت لینک کوتاه ثبت نامحدود دسته بندی ثبت نامحدود کالا و خدمات ثبت نامحدود مطالب روزانه ۱۰.

۰۰۰ درخواست پشتیبانی مشتری از طریق ربات ارسال پیام خصوصی ثبت سفارش تلگرامی مدیریت کانال ساخت وب سایت لینک کوتاه ثبت نامحدود دسته بندی ثبت نامحدود کالا و خدمات ثبت نامحدود مطالب روزانه ۲۵.

۰۰۰ درخواست پشتیبانی مشتری از طریق ربات ارسال پیام خصوصی ثبت سفارش تلگرامی مدیریت کانال ساخت وب سایت لینک کوتاه نام ربات های زیر را در تلگرام خود جستجو کنید و یا روی لینک زیر کلیک کنید (به زودی ربات های جدید ایجاد خواهد شد) ۱- ربات تست برای فروشگاه پرده سیماگر_bot اعتماد شما باعث افتخار ماست.

خدمات مجازی سیماگر_majaazi_bot مارکت آنلاین جام سیماگر_bot گالری آدان سیماگر_bot ربات نمونه سیماگر_bot آموزش فروشگاه ساز | قیمت ها | فروشگاه نمونه | وبلاگ | درباره ما | تماس با ما شماره پشتیبانی از طریق تلگرام: ۰۹۱۵-۷۰۰-۹۱۰۰ آدرس ایمیل [email protected] Copyright @ 2018 upmarket.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map