سایت ساخت عکس کارتونی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سایت ساخت عکس کارتونی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن (سئو سایت) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد ایران آتا تصویر نمایه یا چهرک همان تصویری از شما است که در کنار تعاملات شما در سرویس‌های تحت وب مانند شبکه های اجتماعی به عنوان نماد و تصویری از شما نمایش گذاشته می‌شود.

به جای تصویر نمایه از عباراتی چون آواتار، عکس پروفایل و تصویر کاربری نیز استفاده می‌کنند.

احتمالا شما هم برخی از افراد را دیده اید که از تصویر کارتونی برای نمایه خود استفاده می‌کنند.

اگر شما هم دلتان می‌خواهد تصویر نمایه انیمیشنی داشته باشید به شما مژده می‌دهم که در این پست قصد معرفی 3 سرویس تحت وب را دارم که با کمک آنها می‌توانید تصویر نمایه کارتونی (آواتار کارتونی) برای خود بسازید.

mangatar.

net در این وب سایت می‌توانید تصویر نمایه کارتونی (مانگایی) دلخواه خود را بسازید و آن را در اندازه های مختلف ذخیره کنید.

از ویژگی های مهم این سایت امکان ارائه تصویر نمای شما در اندازه کاور (تصویر روی جلد) است.

faceyourmanga.

com یکی از اولین و محبوب‌ترین سایت‌های طراحی تصویر نمایه کارتونی می‌باشد که جزئیات زیادی داشته و با استفاده از آن می‌توانید تصویر نمایه کارتونی شبیه به خودتان را ایجاد کنید.

pickaface.

net با کمک این سایت نیز می‌توانید در کمتر از 3 دقیقه تصویر کارتونی خود را بسازید و از آن در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

تصویر روبرو را در این سایت ساختم تا برای تصویر نمایه خودم در ایران آتا استفاده کنم.

امیدوارم از این مطلب راضی بوده باشید.

خوشحال می‌شوم شما نیز تجربیات خود در این رابطه را در بخش نظرات برایم بفرستید.

پست قبلی لیست همه دروغ‌های اول آوریل گوگل در سال 2013 پست بعدی گردشگران مراقب کشورهای خطرناک باشند یا اطلاعات اشتباه؟ درس‌هایی برای زندگی که در هیچ مدرسه ای یاد نمی‌دهند! 5 ابزار برای ثبت بی وقفه لحظات زندگی شما آزمایش خون می‌تواند سن یائسگی در خانم ها را دقیق تر مشخص کند جنگنده پیشرفته ایرانی قاهر F313 تهدیدی برای دشمنان ایران آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم من هم آواتارم رو با faceyourmanga ساختم.

سايت خيلي خوبيه چطور من رفتم ولی نتونستم باید sign up کنی لینک فعال سازی رو کلیک کنی تو inbox ایمیلت سلام خسته نباشید خیلی خوب بود از دیشب تا حالا داشتم دنبال این سایت میگشتم واقعا دستتون درد نکنه این هم یه سایت برای گرافیست ها که طرح های انیمیشنی شخصیت های کارتونی رو داره .

http://picly.

ir/ ali bod سلام با سایت زیر هم میشه به صورت انلاین اواتار ساخت سایت فارسی هستش http://hostparse.

ir/avatar/ پیشنهاد من سایت مهرایران یا قراردادن افکت های زیبا برروی عکس ها به صورت آنلاین است واقعا معرکه است امتحان کنید.

خیلی عالی بود ممنون از زحمات شما… خیلی خوب بود مخصوصا دومی .

ماه ممنونم! مرسی .

سپاس به خاطر پست زیباتون برای طراحی آواتار آنلاین میتونید به سایت ایرانی : GoodAvatar.

ir مراجعه کنید مدیریت محترم لطفا سایت ( گود آواتار ) رو هم داخل پست معرفی کنید … ممنونم این چطور دانلود میکنیم؟؟؟؟ سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map