طراحی سایت چند راهی برق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت چند راهی برق شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت چند راهی برق شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سازنده مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات صنعتی شماره تماس (الزامی): ایمیل (الزامی): استان و شهر (الزامی): آدرس کامل: نوع سفارش: سفارش طراحی و ساخت ماشین‌آلات صنعتیسفارش طراحی و ساخت ربات سفارش طراحی و ساخت CNCسفارش ساخت سایر مواردبهینه‌سازی و رفع اشکالات دستگاه‌هاآموزش نرم‌افزار و رباتیک تهران پایتخت کدام کشور است؟ آپلود فایل زیپ:فایل zip یا rar یا 7z توضیحات حداقل ۱۰۰ حرف: مرتب کردن تعدادی کابل برق و گلکی شارژ و دوشاخه‌های بزرگ که همگی به یک محافظ برق یا چندراهی برق متصل شده‌اند، گاهی بسیار دشوار می‌شود چرا که در اغلب محافظ برق‌ها و چندراهی‌ها، پریزها در جهت یکسانی قرار دارند.

ممکن است حتی آداپتورهای نسبتاً کوچک را هم نتوان در کنار هم به یک محافظ برق متصل کرد! برای حل کردن این مشکل، یک طرح و راهکار ساده وجود دارد و آن استفاده از سه راهی کوچک برق است که می‌تواند طراحی متفاوت و جالبی داشته باشد.

در ادامه تصاویری از این طرح ساده و کاربردی را مشاهده خواهیم کرد که مشکل کمبود فضا برای اتصال دوشاخه‌ها و گلکی‌های شارژ و آداپتورها را به سادگی حل می‌کند.

در اتصال سیم و کابل به سه‌راهی‌ها و چندراهی‌های برق، همیشه مراقب خم شدن سیم‌ها باشید چرا که سیمی که به شدت خم شود یا تا بخورد، در درازمدت زدگی پیدا کرده و تدریجاً کاملاً پاره و قطع می‌شود.

متأسفانه اغلب چندراهی‌های برق از نظر جهت پریزها، یکسان هستند و همه‌ی پریزها در یک جهت قرار گرفته است.

در این صورت نمی‌توانید جلوی خم شدن تمام سیم‌ها را بگیرید.

مشکل بعدی این است که آداپتور یا کلگی شارژ محصولات مختلف را نمی‌توانید در پریزهای مجاور هم قرار دهید چرا که فضا نسبتاً کم است.

برای حل کردن هر دو مشکل، می‌توانید از این طرح ساده استفاده کنید: در اتصال آداپتورها و دوشاخه‌های بزرگ هم مشکلی وجود ندارد چرا که هر یک از انشعاب‌ها می‌تواند جهت متفاوتی داشته باشد.

بسته به جهت سیم می‌توانید یکی از انشعاب‌های متنوع را به پریز متصل کنید.

در این طرح از تکنولوژی شارژ بی‌سیم و آهن‌ربا استفاده شده است.

در واقع هر یک از توپی‌ها با اتصال آهن‌ربایی به مگنت روی چندراهی متصل می‌شود و برای انتقال جریان الکتریکی نیز از روش وایرلس استفاده شده است.

به این ترتیب توپی‌ها چرخش آزادانه خواهند داشت و در هر جهت دلخواهی قرار می‌گیرند.

در زمان بیکاری نیز می‌توان پریزها را به سمت پایین قرار داد تا از جمع شدن گردوخاک درون حفره‌های پریز برق، جلوگیری شود.

به لحاظ فنی ممکن است انتقال توان الکتریکی بسیار بالا با روش شارژ بی‌سیم و از طریق سیم‌پیچی کوچک و ظریف، غیرممکن باشد، لذا در پیاده‌سازی عملیاتی این طرح مفهومی، مشکلاتی وجود خواهد داشت.

اما به هر حال می‌توان دوشاخه‌هایی با جهات متنوع برای یک چندراهی تولید کرد تا کاربر به تناسب نیاز از انواع مختلف استفاده کند.

این طرح ساده یکی از برندگان جایزه‌ی K-Design Award 2018 است.

yankodesignزاگرس رباتیک مهندسی مکانیک، عاشق موسیقی، انیمه و فیلم هنری، نقاشی و خطاطی و همین‌طور بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب.

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر، موبایل و تبلت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام: ایمیل: برای نوشتن کد از <pre>CODE</pre> استفاده کنید.

به عبارت دیگر قبل و بعد از کد <pre> و </pre> تایپ کنید.

برای دنبال کردن نظرات و پاسخ‌ها، پایین صفحات سایت یا صفحه‌ی ۲۰۰ دیدگاه اخیر را دنبال بفرمایید.

اسفنج ماده‌ایست که از ترکیب پلی‌یورتان ساخته می‌شود.

کاربردهای آن در صنعت مبلمان، تخت و صندلی، جذب مایعات، شست‌وشو و غیره دیده می‌شود.

در بخش نهم از دوره‌ی مقدماتی Solidworks 2018 به مراحل ترسیم یک قطعه‌ی توخالی می‌پردازیم و با مقوله‌ی قیود حین طراحی Sketchها آشنا می‌شویم.

در طراحی دوبعدی می‌توان با استفاده از قید‌های مفیدی مثل موازی بودن و عمود بودن خطوط، هم‌راستا بودن افقی یا عمودی و هم‌مرکز بودن دایره‌ها، عناصر مثل سوراخ‌ها را در وسط سطوح و دایره‌ها قرار داد.

در دهمین قسمت از آموزش سالیدورکس ۲۰۱۸ به ابزار Fillet می‌پردازیم و به کمک آن لبه‌ها و سطوح مختلف قطعه را گرد می‌کنیم.

قدم بعدی ایجاد کردن قطعه‌ای به صورت یک پوسته‌ی جدارنازک یا Shell است که آن را با خالی کردن مدل توپر، طراحی می‌کنیم.

در این بخش از دوره‌ی آموزش مقدماتی Solidworks به روش طراحی استوانه‌ی توخالی، ایجاد سوراخ در قطعات و استفاده از ابزارهایی مثل Offset Entities و Extruded Cut می‌پردازیم.

روش تغییر زاویه‌ی دید یا نما و استفاده از جهت‌های استاندارد و همین‌طور نمای Isometric و Trimetric از دیگر موضوعات این بخش است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map