ساخت سایت چند زبانه با وردپرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت چند زبانه با وردپرس کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جشنواره جمعه سیاه دیجی وردپرس آغاز شد.

همراه با هدیه های ویژه و فوق العاده … 🥳 مقالات آموزشی آخرین اخبار سئو سئو تکنیکال آموزش سئو وردپرس آموزش سئو ووکامرس کتاب های آموزشی مقالات آموزشی آموزش‌های بازاریابی اخبار و سایر آموزش‌ها به زودی مطمئن و سریع با کیفیت و بهینه کدنویسی استاندارد مدرن و منحصر به فرد ضد گلوله شوید با کیفیت و ارزان موثر و پربازده با یک تیم با تجربه افرایش فروش تبدیل سایت به جت مرتضی براتی 5 مرداد 1397 آموزش وردپرس 4 دیدگاه تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که سایت خود را چند زبانه کنید و یا حتما سایت هایی را دیده اید که دارای چنین قابلیتی هستند.

بسیاری از ما تصور می کنیم که انجام این کار بسیار سخت و دشوار خواهد بود ولی باید بگوییم شما با در اختیار داشتن ابزار و پلاگین های مناسب می توانید به راحتی این امر را در سایت خود نیز ایجاد کنید .

در این مطلب می‌خوانید: استفاده از زبان های دیگر در وب سایت برای آنکه بتوانیم وارد و مطالب خود را به سایر کشور هایی که نیاز و یا به دنبال چنین محتوا یا محصولی هستند مهم است ما برای اجرای این مورد میتوانیم از دو راه استفاده کنیم .

قبل از دو زبانه کردن سایت بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید و آنها را رعایت کنید .

شیوه های اصلی ترجمه یک وبسایت وردپرسی به زبان های دیگر به شرح زیر هستند : برای ایجاد زبان دوم میتوانیم یک وب سایت جدید روی سابدامین هم ایجاد کنیم که مختص آن زبان می باشد به صوری که در فهرست زبان خود در سایت ها آن را لینک کنیم اما برای ایجاد سایت دو زبانه یا چند زبانه در وردپرس میتوانیم ساده تر عمل کنیم یکی از روش ها استفاده از ابزار هایی است که مترجمین آنلاین مانند مترجم گوگل در اختیار ما قرار میدهد برای اینکه وب سایت چند زبانه داشته باشیم که به صورت خودکار ترجمه شود میتوانید از ابزار های رایگان استفاده کنید اما در وردپرس به سادگی میتوانید از افزونه های مختلف استفاده کنید تا وب سایت چند زبانه راه اندازی کنید.

نکته ای که در ترجمه وب سایت و ایجاد محتوای چند زبانه به آن برخواهیم خورد زمانی است که ما از زبان های چپ به راست مانند زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی و سایر این زبان ها می باشد اگر از زبان هایی مانند فارسی ، عربی و زبان های راست به چپ استفاده کنیم چنین مشکلی نخواهیم داشت و آن به این دلیل است که ما از راست چین برای قالب خود استفاده میکنیم پس موضوع مهم تغییر قالب متناسب با زبان مورد نظر است ، اگر با افزونه های زیر این کار را انجام دهید میتوانید متناسب با زبان جدید قالب را نیز تغییر دهید توجه کنید که برای آنکه بتوانید از این شیوه استفاده کنید باید قالب وردپرس خود به صورت پیشفرض زبان های راست به چپ را پشتیبانی کند برای ایجاد یک قالب پاسخگو در هر زبانی پیشنهاد میشود دو فایل rtl.

css و ltr.

css را ایجاد کنید تا در صورت راست چین یا چپ چین شدن بتوانید قالبی مناسب با زبان را داشته باشید.

یکی از افزونه هایی که میتوان برای استفاده در چند زبانه کردن سایت از آن بهره گرفت ، این افزونه ساده می باشد .

این افزونه وردپرس هر روز به روز رسانی شده و دارای آپدیت منظمی است و امکانات و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد که به خوبی میتواند پاسخگوی نیازهای کاربران جهت چند زبانه کردن سایت ها می باشد.

این افزونه چند زبانه کردن سایت با تمام افزونه ها و قالب های وردپرسی سازگار بوده و قادر است همه رشته های موجود در صفحات را ترجمه نماید در این افزونه مدیریت همه زبان ها و ترجمه ها در آن از طریق یک رابط کاربری واحد و متمرکز صورت می پذیرد .

شما برای سایت های کوچک که کمتر از 2000 کلمه را ترجمه کند می توانید از نمونه ی رایگان آن استفاده کنید ولی برای سایت های بزرگتر باید از ورژن پولی این افزونه بهره بگیرید و یکی از پلن های پریمیوم آن را تهیه کنید .

این افزونه دارای چند نسخه متفاوت است شما می توانید نسخه رایگان آن از طریق مخزن وردپرس بر روی سایت خود نصب و فعال سازی نمایید نسخه ی رایگان این افزونه تمام امکانات عمومی را در اختیار سایت ها قرار می دهد تا بتوانید یک سایت را ترجمه کنید .

از جمله ی قابلیت های مهم این افزونه می توان به عدم محدودیت در تعداد زبان های قابل ترجمه و همچنین پشتیبانی از زبان های راست به چپ / RTL نیز اشاره کرد.

شما با این افزونه می توانید نوشته ها، برگه ها، رسانه، دسته ها، برچسب ها، فهرست ها، ابزارک ها و …  را ترجمه کنید همچنین این افزونه از انواع post type ها، تاکسونومی های سفارشی، فید های RSS و به طور کلی هر نوع محتوایی که در وردپرس موجود باشد، پشتیبانی می کند .

این افزونه به شما امکان مشخص کردن زبان را بر اساس محتوا یا بر اساس کد زبان از طریق آدرس صفحه را نیز می دهد همچنین می توان از سابدامین یا دامنه های جدا برای هر زبان نیز استفاده نمود .

تنها عیب این افزونه در نسخه ی رایگان عدم پشتیبانی از چندزبانه کردن ووکامرس و  افزونه  ACF Pro، افزونه The Events Calendar و … می باشد به همین خاطر برای دست یابی به چنین ویژگی هایی باید از نسخه ی پولی افزونه استفاده کنید .

افزونه را نصب و فعال سازی کنید سپس برای انجام تنظیمات از منو های وردپرس به تنظیمات > Languages بروید در این صفحه سه تب دیده می شود شما در تب اول زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به سایت اضافه شود .

با زدن دکمه ی add new language زبان مورد نظر به لیست اضافه خواهد شد .

بعد از انتخاب زبان ها به تب ‘Strings Translations’ رفته و عنوان سایت ، توضیحات متا و فرمت زمان و تاریخ را انتخاب کنید .

سپس به تب Settings  رفته و زبان پیش فرض سایت و برخی تنظیمات فنی دیگر را اعمال کنید .

برای ایجاد متن و محتوای چند زبانه ی خود باید به بخش نوشته ها و یا افزودن برگه ها رفته و از طریق باکس زبان اقدام به ایجاد کنیم .

برای ترجمه ی زبان مورد نظر بر روی آیکون + کلیک نمایید و سپس محتوای خود را اضافه کنید.

یکی از قوی ترین افزونه های چند زبانه کردن وب سایت این افزونه است .

این افزونه رایگان نمی باشد و برای داشتن آن باید هزینه صرف کنید این افزونه برای کسانی که مایل هستند یک سایت با قابلیت چند زبانه کردن به صورت کاملا حرفه ای را داشته باشند می توانند از این افزونه بهره بگیرند یکی از قابلیت های بی نظیر این افزونه  درباره ی لایسنس های WPML این است که شما می توانید آن را بر روی بی نهایت سایت استفاده کنید .

شما با چنین پلاگینی می توانید زبان های دلخواه خود را برای سایت انتخاب کرده و سپس ورژن زبان های مختلف را برای هر پست ایجاد کنید.

شما با چنین پلاگینی می توانید منو ها، زمینه های دلخواه، برچسب ها و دسته بندی ها را نیز ترجمه کنید و حتی در ورژن های دیگر امکان ترجمه ابزارک ها، پوسته ها و افزونه ها، مدیریت فروشگاه  را امکان پذیر کرده است .

لازم به ذکر است که بدانید این افزونه با ورژن های به روز وردپرس نیز سازگار است .

به طو کلی امکانات این افزونه به شرح زیر است : این افزونه رایگان بوده ولی در به روز رسانی دچار عقب ماندگی شده است ولی همچنین کاربردی بوده و می توان از آن استفاده نمود .

این افزونه برای ترجمه ی پست ها برای هر یک از آنها یک پست جداگانه ایجاد می کند و آنها را به هم لینک می کند .

و شما به راحتی می توانید ترجمه را مدیریت کنید حتی خواهید توانست زمینه های دلخواه خود را نیز به زبان مقصد ترجمه نمایید و این امکان را به شما می دهد تا خود نحوه ی فراخوانی زبان ها  را مشخص کنید که به سه روش می توانید این کار را انجام دهید .

شما بعد از فراخوانی زبان جدید کلیه ی ترجمه های پوسته و افزونه ها را نیز بر اساس زبان جدید فراخوانی می شوند .

این افزونه نیز کاملا رایگان می باشد که برای پشتیبانی حرفه ای میتوانید با پرداخت هزینه، پشتیبانی پریمیوم آن را تهیه کنید .

شما با این افزونه می توانید سایت های مختلف یک شبکه را به یکدیگر متصل کرده و هر کدام از آنها را برای نمایش یک زبان جداگانه مورد استفاده قرار دهید زمانی که آنها با یکدیگر متصل شدند شما می توانید به بخش ویرایش نوشته مراجعه کرده و ترجمه ی نوشته خود را مشاهده فرمایید .

این افزونه 174 زبان را پشتیبانی می کند و لینک هایی که توسط آن تولید می شود کاملا با موتورهای جستجو سازگار هستند .

با استفاده از پلاگین های بالا میتوانیم وب سایت خود را چند زبانه کنید برای اینکار هم میتوان از افزونه های مختلف استفاده کرد و هم اینکه در سایت های جداگانه برای هر زبان انجام بدهیم اما اگر تعداد زبان هایی که در وب سایت استفاده میکنیم زیاد شود بهتر است که از افزونه های مدیریت زبان برای ایجاد محتوای زبان جدید استفاده کنیم .

چطور میشه به صفحه ی اولمون گزینه ی تغییر زبان اضافه کنیم وقتی از polylang استفاده میکنیم؟ سلام مازیار عزیز این مورد رو باید در تنظیمات افزونه Polylang انجام بدید.

توی افزونه WPML هیچ جوره نمیشه کاری کرد که دسته بندی ها مجددا تشکیل نشن و فقط به عنوان استرینگ شناخته بشن تا بشه ترجمشون کرد؟؟؟ خیر این موارد پیشفرض در افزونه به همین صورت تعریف شده نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت دیدگاه مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم من و از پاسخ های جدید مطلع کنید.

شما همچنین میتوانیدبدون ارسال دیدگاه مشترک شوید .

مزایای خرید این محصول: دیجی وردپرس در سال ۹۵ اولین تولد خود را جشن گرفت و فعالیت این وبگاه به طور رسمی و در راستای هدف های مشخص شده آغاز شد.

دیجی وردپرس دور از شعار بهترین مرجع خدمات وردپرسی به صورت حرفه ای آموزش ها و خدماتی را مبری از تجاری سازی و بدون هیچ چشم داشتی برای کاربران خود برنامه ریزی کرده و جزو مهمترین هدف های این مجموعه می باشد.

پشتیبانی سریع و با تجربه حتی در روزهای تعطیل 1395 – 1398 © تمام حقوق مادی و معنوی برای دیجی وردپرس محفوظ است.

هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map