استارت اپ در آرنو جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در آرنو جزایر مارشال شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در دهه گذشته اسپانیا بواسطه رکود، ورشکستگی تعدادی از شرکت های بزرگ و داشتن بالاترین نرخ بیکاری در اروپا (۲۷)، با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد.

اما این مشکلات نه تنها باعث تضعیف روحیه مردم اسپانیا نشد بلکه محرکی شد برای تولد یکی از خلاقانه ترین فضاهای کارآفرینی در اروپا.

به لطف این اتفاق، اقتصاد اسپانیا اکنون به شرایط پیش از بحران بازگشته و این اتفاق را می‌توان تا حدودی به رشد تکنولوژی های برتر در این کشور ارتباط داد.

تنها در سال ۲۰۱۸، استارت آپ های اسپانیایی با جذب ۱.

۳ میلیارد یورو رکورد جذب سرمایه را جابجا کردند.

با توجه به افزایش هزینه ها در برلین و متمرکز شدن بیش از حد لندن بر فناوری مالی (و همچنین هوای همیشه بارانی)، مناطقی مانند بارسلونا و مادرید با سرعت بسیاری در حال رشد هستند و خود را برای پیشی گرفتن از شهرهای ذکر شده آماده می‌کنند.

از این رو در این مطلب ۵ مورد از برجسته ترین استارت آپ های اسپانیایی که بر اساس عملکرد، رشد و پتانسیلشان انتخاب شده اند را معرفی می‌کنیم.

CornerJob یک برنامه ساده است که افراد متقاضی می توانند پس از ثبت نام در آن با یک کلیلک درخواست شغل مورد نظر خود را ارسال کنند.

به محض اینکه کارفرما آنها را انتخاب کند، می توانند از طریق این پلتفورم با یکدیگر در ارتباط باشند.

این برنامه در کمتر از ۴ سال ۵۰ میلیون یورو درآمد داشته و هم اکنون بیش از ۱۱ میلیون بار دانلود شده و بیش از ۳۰۰ هزار شرکت از این پلتفورم برای استخدام نیرو استفاده می کنند.

Glovo مانند برنامه های کاربردی Deliveroo و UberEATS یک اپلیکیشن دلیوری ( تحویل غذا) است با این تفاوت که Glovo علاوه بر غذا هر چیزی از دارو گرفته تا بسته‌های پستی که در باکس تحویل آنها جای بگیرد را ارسال کرده و تحویل می‌دهد.

این برنامه هم اکنون در ۹۱ شهر و ۲۱ کشور اروپایی، آفریقایی، خاورمیانه و آمریکای لاتین فعال است.

از زمان تاسیسش در سال ۲۰۱۵ این استارت آپ ۱۴۸.

۸ میلیون یورو درآمد داشته وقصد دارد از این درآمد برای جذب ۳۰۰ مهندس فناوری از شرکت‌های مطرحی چون اوبر و آمازون استفاده کند.

این برنامه ابزاریست که انقلاب عظیمی در نحوه تامین هزینه، تهییه بلیط و هتل و مدیریت سفرهای تجاری ایجاد کرده است.

مزیت برتر این استارت آپ اینست که این اپلیکیشن هم برای مسافران و هم برای مدیران هتل‌ها، خطوط هوایی و ریلی قابل استفاده است.

کاربران می‌توانند مستقیما پروازها، قطارها و هتل های خود را در این اپلیکیشن ثبت کنند.

از سوی دیگر، مسافران نیز می‌توانند تمام رزروها، برنامه های سفر و گزارشات را ببینند و از بین آنها انتخاب کنند.

این استارت آپ با استفاده از تکنولوژی در حوزه املاک و مستغلات محیطی را فراهم کرده تا تمام صاحبان خانه و زمین بتوانند املاک خود را برای اجاره در این پلتفرم ثبت کنند.

افراد از طریق Spatohome می توانند به صورت مجازی از ملک مورد نظر دیدن کنند، قرارداد اجاره را منعقد کرده و حتی هزینه آن را بپردازند.

هم اکنون بیش از ۶۰ هزار ملک از ۳۳ شهر اروپایی در Spatohome ثبت شده است.

طی دو سال گذشته آن ها ۵۴ میلیون یورو درآمد داشته اند.

موسسان سایت Worldcoo با مشاهده رشد و پتانسیل ارزهای الکترونیکی بعنوان کانال فروش، تصمیم گرفتند از برتری اینگونه ارزها در تامین هزینه پروژه‌های اجتماعی خود بهره ببرند.

آنها یک ویجت هوشمند طراحی کردند که وب سایت‌ها می‌توانند از این طریق به آسانی با بخش basket یا checkout این سایت متصل شوند.

از این طریق Worldcoo موفق شده تاکنون بیش از ۱ میلیون یورو جمع آوری کند و هدفگذاری آن ها برای سال ۲۰۱۹ جذب ۵ میلیون یورو سرمایه برای تامین هزینه پروژه‌های اجتماعی خود است.

این شرکت همچنین موفق شده قراردادهای همکاری با یونیسف و ۳۰۰ NGO دیگر منعقد کند.

ما هفته‌ای یکبار خبرنامه ارسال می‌کنیم پس نگران اسپم نباشید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت صدای بیلی بهشتیه بهترینه عاشقشم صداش آرامش بخشه فوق‌العاده‌س.

.

.

سلام.

من چند ساله از محصولات کامان استفاده میکنم کرم دست و ص.

.

.

تنها جایی که میشه یخورده از دست هیترا راحت بود همین سایتاست.

.

.

بهترین صدا را داره عاشقشم.

.

.

من نمیدونم یه آدم -- مثل تو که هیچی حالیت نیست اومدی تو این.

.

.

ما هفته‌ای یکبار خبرنامه ارسال می‌کنیم پس نگران اسپم نباشید ما هفته‌ای یکبار خبرنامه ارسال می‌کنیم پس نگران اسپم نباشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map