استارت اپ در کواژالین جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کواژالین جزایر مارشال در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مقصد سیشل در حالی که تیم مقصد سیشل هیئت گردشگری (STB) سیشل مقصد جلسه آموزش "محصول و مقصد سیشل" را برای 45 آژانس مسافرتی از شهر شیکاگو و منطقه برگزار کرد ، در آمریکای شمالی به زمین برخورد کرد.

مدیر منطقه ای STB برای آفریقا و آمریکا ، آقای دیوید ژرمن ، از حضور خود در شهر شیکاگو ، ایلینوی ، برای نمایشگاه سفر و ماجراجویی ، در تعطیلات آخر هفته 8 فوریه 2020 تا 10 فوریه 2020 ، استفاده کرد.

عوامل انتخاب شده برای این آموزش شامل شرکایی بودند که در حال حاضر درگیر فروش آفریقا و خاورمیانه هستند ، سیشل را به عنوان یک مقصد منحصر به فرد در منطقه قرار می دهند که یک فرار کامل برای طبیعت بکر و تنوع فرهنگی طراحی شده است.

جلسه آموزش ناهار پنجشنبه 7 فوریه 2020 در رستوران Maggiano ، خیابان نورث کلارک ، شیکاگو ، ایلینوی 60654 ، ایالات متحده برگزار شد.

شرکت کنندگان حاضر در این رویداد اطلاعات به روز در مورد مقصد سیشل را به عنوان یک مقصد چند وجهی به دست آوردند که شامل انواع فعالیت های تفریحی شامل طبیعت و تنوع محصولات آن است.

در طول جلسه ، شرکت کنندگان این فرصت را داشتند که در مورد سیشل به طور کلی س questionsالاتی بپرسند.

آقای ژرمن رضایت خود را پس از این رویداد موفقیت آمیز ابراز داشت و یادآوری کرد که سمینار آموزشی ابزاری بسیار کارآمد برای افزایش اعتماد به نفس تجارت سفر در آمریکای شمالی برای درک بهتر و فروش سیشل است.

آقای ژرمن گفت: "ما اهمیت آن جلسات آموزشی را دیدیم زیرا بستر مناسبی را برای STB برای معرفی عوامل به مجمع الجزایر در اختیار STB قرار می دهد.

برای 3 سال متوالی از زمان شروع STB سمینارهای آموزشی STB در شهرهای مختلف قاره آمریکا ، در کنار رویداد اصلی آن ، شرکت کنندگان نه تنها تعداد آنها افزایش یافته است ، بلکه STB همچنین متوجه افزایش آگاهی در مورد سیشل در آمریکای شمالی " وی همچنین اشاره کرد که بازخورد نمایندگان در مورد آموزش شامل قدردانی از تعهد STB برای بازار آمریکای شمالی است.

 "در حال حاضر روند بسیار مثبتی در رزرو سیشل از آمریکای شمالی در آغاز سال جدید وجود دارد ، و این با سمینارهای آموزشی بیشتر افزایش می یابد که در آن آژانس های مسافرتی در آمریکای شمالی همچنان اطلاعات حیاتی مربوط به جهانگردی در مورد مجمع الجزایر را به دست می آورند ، و حمایت از هیئت گردشگری سیشل ، برای فروش بهتر سیشل "گفت آقای ژرمن.

تعداد کل بازدیدکنندگان از ایالات متحده آمریکا در سال 2019 بالغ بر 10,870،10 بازدید کننده است که برای مدت مشابه سال 2018 XNUMX درصد افزایش نشان می دهد.

مقصد سیشل امروز نیازی به معرفی مسافران مرفه آمریکای شمالی نیست.

در دهه گذشته ، مقصد زیبا و عجیب و غریب نام خود را به دست آورده است و آمار ورود بازدیدکنندگان فعلی از قاره آمریکا به مقصد جزیره تایید می کند که بازار آمریکای شمالی یکی از پتانسیل های بزرگ است.

Royal Caribbean Group امروز از انتصاب امی سی مک فرسون ، رئیس جمهور سابق و مدیر عامل اروپا برای ماریوت اینترنشنال ، به هیئت مدیره خود خبر داد .

.

.

ادامه مطلب هیئت جهانگردی آفریقا با رویکردی تازه ، ایده های جدید و مشارکت های جدید آماده استقبال از سال نو است.

ATB آماده است .

.

.

ادامه مطلب هواپیمایی قطر خوشحال است که اعلام می کند پروازهای خود را به طور فزاینده ای به مونترال از 16 ژانویه 2021 آغاز می کند و فرکانس های روزانه را تا 25 فوریه کار می کند .

.

.

ادامه مطلب تایلند شگفت انگیز برای سالها شعار صنعت بازدیدکنندگان پادشاهی بود که تنها در سال گذشته 56.

2 میلیارد دلار درآمد گردشگری داشت.

تایلندی .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map