استارت اپ در جبات جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در جبات جزایر مارشال کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 deltagps.

ir@gmail.

com توسط ردیاب خودرو دلتا در وبلاگ | ۱۳ دی ۱۳۹۵  ۱- ردیاب خودرو ۲- مسیریاب، رهیاب، نویگیشین ردیاب دلتا به صورت مخفی در خودرو نصب می‌شود و به عنوان سیستم امنیتی خودرو می‌باشد که بهترین جایگزین برای سیستم دزدگیر می‌باشد.

چون ردیاب دلتا قابلیت ردیابی و دزدگیر ماهواره ای خودرو را دارد.

شما با نصب ردیاب دلتا دیگر نیاز به دزدگیر ماشین نخواهید داشت.

چون ردیاب دلتا مجهز به بهترین سیستم امنیتی می‌باشد که با قابلیتهای زیادی به بازار دنیا عرضه شده است.

  دزدگیر ماهواره‌ای خودرو یک سیستم کامل و پیشرفته است.

دریافت اطلاعات از طریق ماهواره های در حال گردش به دور زمین است.

موقعیت دریافتی کاملا دقیق می‌باشد.

(مخصوصا در مدلهای دارای آنتن اکسترنال و ورژن GPS چهار).

ارسال اطلاعات بر روی بستر اینترنت (GPRS) و بستر پیامک (SMS/GSM) می‌باشد.

محلی برای ذخیره خودکار اطلاعات به نام سرور (server) وجود دارد.

امکان از کار انداختن دزدگیر ماهواره ای کاملا صفر می‌باشد.

چون یک سارق به محض باز کردن درب خودرو کاملا غافلگیر می‌شود.

یعنی صاحب خودرو از باز شدن درب ها به وسیله پیامک مطلع شده است.

درباره ردیاب خودرو بیشتر بدانید در مدل فول آپشن جی پی اس ردیاب دلتا، به محض تکان خوردن خودرو، شروع به آژیر کشیدن میکند.

هم زمان از طریق پیامک وضعیت پیش آمده را به صاحب خودرو اطلاع می‌دهد.

پس فرضیه از کار انداختن جی پی اس ردیاب دلتا، صفر می‌باشد.

همچنین باید یادآوری کنیم که نصب جی پی اس ردیاب دلتا و دزدگیر ماهواره ای خودرو توسط نصابان حرفه ای و نمایندگیهای معتبر که نصب می‌شوند هیچگونه جای دسترسی سریع به جی پی اس ردیاب را نمی‌دهد.

  مسیریاب gps بر روی شیشه و یا بر روی پنل خودرو نصب می‌شود که امکان ناوبری را دارد و شما با دادن آدرس مقصد به صورت سخنگو شما را راهنمایی می‌کند.

امکانات ویژه‌ای در مسیریاب وجود دارد که مسافت پیموده شده، مسافت باقیمانده، سرعت خودرو، اماکن نزدیک، آدرس و قابلیتهای بیشمار دیگر که برای کاهش مصرف سوخت و همچنین برای رانندگی آسان و لذت بخش بسیار مناسب است را در اختیار شما قرار می،دهد.

قابل توجه دارندگان دستگاه‌های مسیریاب (مسیریاب مارشال، مسیریاب گارمین، مسیریاب tomtom، مسیریاب navking، مسیریاب ekoe، مسیریاب ndrive، مسیریاب آپکو، مسیریاب مگافورس، مسیریاب پایونیر و سایر مسیریاب‌ها) و یا مسیریابهای خارجی و پنل های فابریک که امکان ناوبری را دارند و به دنبال نقشه جدید و بروز با قابلیت آپدیت می‌باشند به ادامه مطلب مراجعه کنند و از تماس تلفنی خودداری نمایند.

برای دریافت نقشه با قابلیت بروزرسانی لازم است که حتما اطلاعات زیر را به آیدی @deltagps3 تلگرام (برای ارسال پیغام کلیک کنید) کنید و از هر گونه تماس تلفنی و یا پیامک جدا خودداری نمائید.

واحد نقشه مسیریاب در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد و سایر بخشهای ردیاب دلتا پاسخگو نخواهند بود (لطفا از تماس تلفنی خودداری نمائید) فقط تلگرام بفرستید و به ترتیب زیر : ۱-  نام و نام خانوادگی ۲- نام دستگاه ۳-مدل دستگاه ۴- شماره تلفن همراه   بعد از ارسال موارد فوق در تلگرام، منتظر پاسخ بخش مربوطه باشید.

(به تماس و یا پیامک ترتیب اثر داده نخواهد شد)  لطفا از محصولات ردیاب دلتا در صفحه اصلی این سایت دیدن نمایید قیمت انواع مسیریاب خودرو با سلام و خسته نباشی و احترام از تمام پرسنل محترم در واحد مارشال،به عرض میرسانم که جی پی اس ME-G510مارشال دارم که زمانی روشن میکنم در فضای باز در قسمت پایین سمت راست یک شکل ماهواره کوچک با ضربدر نشان داده میشود و پایین صفحه نوشته منتظر بمانید خواهشمندم در صورت صلاح دید راه حل بفرمایید که چه کاری کنم که مسیریاب دستگاه درست شود ضمنا تمام تنظیمات درست میباشد ،تشکر و قدردانی از زحمات بیریغ شما دوستان سلام لطفا سوالات مربوط به مارشال را در سایت مارشال درج کنید و یا به شماره های موجود در داخل جعبه دستگاهتون تماس بگیرید .

موفق باشید سلام آقا شما نوشته بودی 2روش نقشه ابدید می شه اول رایگان دوم خرید پس چرا هیچ وقت رایگان نمی گذاری تلگرام آگه رایگان نیست بگوید تا بخرم متشکرم سلام پاسخگویی به این مطالب فقط در قسمت تلگرام انجام میگیرد .

لطفا به توضیحات ارسال شده در تلگرام دقت کنید .

با سلام و عرض ارادت خدمت شما یکدستگاه مسیر یابه 501 دارم که چند ساله استفاده نکردم .

.

.

امروز روشن کردم با اینکه خیلی خوب کار میکنه ولی نقشه هارو درست نمیگه .

.

.

چطور میتونم ابدیتش کنم .

.

.

سلام من یه ME 700 داشتم که براتون پیغام ارسال کردم و لطف کردین برام نقشه ارسال کردین .

راستش اولش فکر نمیکردم انقدر خوب پشتیبانی بدین .

به هر حال الان مطمئن شدم و میخوام ازتون یک عدد ردیاب دلتا مدل 203A بخرم .

لطفا قیمت بفرمائید .

مرسی سلام لطفا برای خرید ردیاب دلتا و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا در تلگرام پیغام ارسال کنید 09121442355 09102168239 با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر ویژه از ارسال نقشه .

سلام من دنبال نقشه بودم اما الان با محصولات ردیاب دلتا آشنا شدم و واقعا خوشحالم که اینها رو دیدم .

چون همیشه با شریکم بر سر ماشین اختلاف داریم .

اینطوری میتونم بدونم کجا میره سلام بزرگوار لطفا بفرمائید قیمت ردیاب دلتا چند است ؟ آیا توی همدان نمایندگی دارید ؟ توضیحات دستگاهتون بسیار خوب است و من بعد از مطالعه دیدم خیلی به این دستگاه نیاز دارم .

چطوری میتوانم خریداری کنم ؟ سلام لطفا برای خرید ردیاب دلتا و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا در تلگرام پیغام ارسال کنید 09121442355 09102168239 سلام من تلگرام ارسال کردم و از شما بابت ارسال نقشه تشکر مینمایم .

فقط زمان آپدیت بعدی این نقشه کی خواهد بود ؟ سلام .

اطلاعات در زمینه آپدیت های بعدی از طریق کانال ردیاب دلتا اعلام خواهد شد .

لطفا عضو کانال بمانید .

با تشکر باسلام وادب جی پی اسی برای دانلود دارید یابایدخریدکنیم؟ با سلام آپدیت و نقشه های جدید GPS مارشال مدل ME-G 501 را می خواستم ، لطفاً همراهی بفرمایید.

با تشکر از شما عزیزان با سلام من یه دستگاه جی پی اس مارشال مدل ME-G430B رو دارم چطور میشه نقشه این مدل رو دانلود کنم یا اگه ممکن باشه برام ارسال کنید یا اینکه به نحوی که مقدور باشه تهیه کنم من در گرگان هستم.

ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

لطفا فایل ابدیت جی پی اس مارشال مدل ME-G500B رو برام بفرستید سلام لطفا با پشتیبانی مارشال در ساعات اداری تماس بگیرید 09121442355 با سلام لطفاً در مورد آپدیت مارشال me-g700 و نقشه جدیدش راهنمایی کنید ممنون از شما سلام لطفا با پشتیبانی مارشال در ساعات اداری تماس بگیرید 09121442355 سلام.

من یه جی پی اس مارشال مدل 502 دارم ک متاسفانه نقشه از روش پاک شده.

چجوری میتونم دوباره دستگاه را راه اندازی کنم.

ممنون سلام لطفا در ساعات اداری با پشتیبانی مارشال تماس بگیرید 09121442355 اضافه کردن نظر ردیاب دلتا  تنها ارائه دهنده خدمات فابریک کارخانه میباشد .

محصولات ردیاب دلتا به دلیل بین المللی بودن ف قابل نصب بر روی انواع وسایل نقیه ایرانی و خارجی میباشد .

تهران - خیابان جمهوری - ما بین خیابان ولیعصر و حافظ - مرکز تجاری یگانه - طبقه دوم - واحد 201 09121442355 با ما در ارتباط باشید © تمامی حقوق برای ردیاب دلتا محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map