استارت اپ در ابن جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در ابن جزایر مارشال شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲ دی ۱۳۹۹ «جزایر مارشال» که شامل ۵ جزیره زنجیره‌ای کوچک و ۲۹ مجمع‌الجزایر کوچک‌تر ۲۲ دسامبر سال ۱۹۹۰ کشور به‌خاطر مصیبت بزرگی که آمریکا سرش آورده بود از آمریکا اعلام استقلال کرد.

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: جزایر مارشال کجاست؟ وسط اقیانوس آرام و در غرب قاره آمریکا.

کشوری کوچک شامل ۵ جزیره زنجیره‌ای کوچک و ۲۹ مجمع‌الجزایر کوچک‌تر.

بدبختی از همان موقع شروع شد، چون آمریکایی‌ها می‌خواستند بمب‌های اتمی آزمایش کنند و به نظرشان آمد که چه جایی بهتر از وسط اقانوس! این‌طوری شد که از سال ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۸ میلادی بیش از ۶۰ آزمایش هسته‌ای در جزایر این کشور انجام دادند و برخی جزایر کوچک‌تر را به کلی ذوب و نابود کردند.

به مردم جزایر هم گفته بودند دارند آزمایش‌های علمی انجام می‌دهند و گفته بودند بعضی جزایر را تخلیه کنند و بروند به جزایر دورتر.

آزمایش‌ها که شروع شد، بلا‌های جدید ناشی از رادیواکتیویته بمب‌های هسته‌ای و هیدروژنی از راه رسید و آزمایش‌ها که تمام شد، تازه معلوم شد این بلا‌ها رفتنی نیستند و بخشی از کشور کوچک جزایر مارشال به‌کلی غیرقابل سکونت شد! موقعیت جزایر مارشال روی نقشه «بروید، گم شوید»! آمریکایی‌ها اواخر دهه ۷۰ که فهمیدند در جزایر مارشال چه گندی بالا آمده، رفتند و به قول خودشان پاکسازی کردند و مقدار زیادی خاک و تجهیزات نظامی و اقلام فلزی و.

.

.

که به مواد رادیوکتیو آلوده بود، جمع کردند و همان‌جا ریختند در یک گودال و رویش بتن ریختند و این‌طوری یک گورستان رادیواکتیو نیز در جزایر مارشال ایجاد شد.

سال ۱۹۹۰ سرانجام ساکنان این کشور کوچک و آرام به آمریکایی‌ها گفتند «بروید، گم شوید» و استقلال گرفتند.

تخلیه بومیان از یک جزیره در جزایر مارشال برای آزمایش بمب اتمی آمریکا همان‌موقع که آزمایش هسته‌ای انجام می‌داد، اعلام کرد که ۲۵۰ نفر در معرض مواد رادیواکتیو قرار گرفته‌اند، اما این فقط آغاز ماجرا بود.

مردم جزایر مارشال بیش از ۶۰ سال است که با مشکلات مزمن نظیر بیماری‌های ناشناخته، سقط جنین، بیماری‌های مرتبط با تیروئید، لوسمی و انواع سرطان مواجهند.

بخش‌هایی از این کشور نیز به‌کلی خالی از سکنه شده است.

جزایر مارشال پیش از ورود آمریکایی‌ها کشوری زیبا بود با مردمی بومی در پهنه پاک و بیکران اقیانوس آرام؛ «زیبای آرام» بود.

اما حالا یکی از آلوده‌ترین نقاط جهان از نظر رادیواکتویته محسوب می‌شود.

نمونه‌ای از یک آزمایش هسته‌ای در نزدیکی سواحل جزایر مارشال جمهوری کوچکی که علیه ابرقدرت‌ها می‌جنگد! جزایر مارشال، امروزه یک جمهوری کوچک و مستقل است و علیه گسترش سلاح‌های هسته‌ای در جهان می‌جنگد و اقامه دعوا می‌کند.

از جمله اینکه مدام در مجامع بین‌المللی از کشور‌های دارای سلاح هسته‌ای انتقاد می‌کند و در سال ۲۰۱۴ علیه انگلیس، هند و پاکستان در دیوان لاهه اقامه دعوا کرد که چرا به برنامه بین‌المللی خلع سلاح اتمی پایبند نیستند.

«تونی دی بروم» وزیرخارجه پیشین جزایر مارشال در این دادگاه گفت: «چند جزیره در کشورم به‌کلی نابود شد.

چند جزیره دیگر نیز برآورد شده است که تا هزاران سال قابل سکونت نخواهد بود.

مارشالی‌های فراوانی جان خود را از دست دادند.

جزایر مارشال امروز، مدرکی مستند از این نوع سلاح‌های کشتار جمعی و خوفناک است.

» آثار بیماری و عوارض جسمی ناشی از مواد رادیواکتیو از همان ابتدا در ساکنان بومی جزایر مارشال آشکار شد در همان سال «کریستوفر جی لوئک» رئیس‌جمهور جزایر مارشال نیز در مراسم شصتمین سالروز بزرگ‌ترین آزمایش هسته‌ای آمریکا در جزایر مارشال (در سال ۱۹۵۴ میلادی) گفت: «مردمی که در مناطق مختلف جهان از آثار بمب‌های هسته‌ای لطمه و آسیب دیده‌اند، باید متحد و یکصدا به جامعه جهانی از غیر‌انسانی‌بودن این سلاح‌ها بگویند.

ما هنوز افرادی را در این جزایر داریم که از این آزمایش‌ها بیمار شده و رنج می‌برند.

مساله هسته‌ای در اولویت اول سیاست خارجی من قرار دارد.

من خواهان ممنوعیت استفاده از این سلاح‌ها در جهان هستم.

.

.

مردم در سراسر جهان نباید دیگر شاهد استفاده از این سلاح‌ها باشند.

هرچند تا کنون در این زمینه موفق نبوده‌ایم.

» «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل درباره آلودگی رادیواکتیو در جزایر مارشال هشدار داد تابوتی از دوره جنگ سرد! نکته مهم اینکه مشکل جزایر مارشال فقط برای جزایر مارشال نیست.

در سال‌های اخیر معلوم شده گورستان رادیواکتیو جزایر مارشال که آمریکایی‌ها در جزیره «انوتاک» ساختند به‌دلیل این‌که از زیر بتن‌ریزی نشده، ممکن است موجب نشت رادیواکتیو به آب‌های اقیانوس آرام شود.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در سال ۲۰۱۹ این گورستان را «تابوتی برجا مانده از آزمایش‌های اتمی دوره جنگ سرد در اقیانوس آرام» نامید و از کشور‌های جهان خواست برای کمک به مردم جزایر مارشال و نجات اقیانوس آرام از مواد رادیواکتیو تلاش کنند.

وی گفت ساکنان این جزایر هنوز برای مقابله با پیامد‌های آزمایش‌های هسته‌ای به کمک نیاز دارند، چرا که این آزمایش‌ها آثار قابل‌توجهی بر سلامت افراد و محیط زندگی‌شان گذاشته و آب برخی مناطق را آلوده کرده است.

گورستان رادیواکتیو جزایر مارشال مشهور به «گنبد» خلاصه این‌که گندی که آمریکایی‌ها زدند بعد از چند دهه نه تنها هنوز پاک نشده بلکه آثار جدیدش هم از راه می‌رسد و همه باید بیایند کمک کنند و ببینند چه می‌توان کرد؟ امروز در تاریخ مناسبت‌های دیگری هم هست امروز ۲ دی مصادف با ۲۲ دسامبر میلادی و ۷ جمادی‌الاول هجری قمری در تقویم تاریخ، مناسبت‌های دیگری هم دارد.

ـ تصرف مازندران توسط سپاهیان خوارزمشاهیان در سال ۶۰۶ قمریـ درگذشت «جیووانی بوکاچیو» ادیب و نویسنده معروف ایتالیایی در سال ۱۳۷۵ میلادیـ درگذشت «رالف امرسون» نویسنده و فیلسوف معروف آمریکایی در سال ۱۸۸۲ میلادیـ زادروز «سیروس طاهباز» نویسنده و مترجم ایرانی در سال ۱۳۱۸ شمسیـ بمباران مناطق مسکونی آبادان و جزیره مینو توسط رژیم بعث در سال ۱۳۵۹ شمسی انتهای پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان کلیدواژه: آمریکا جزایر مارشال جزایر مارشال آزمایش هسته ای اقیانوس آرام آمریکایی ها هسته ای هسته ای آزمایش ها سلاح ها درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

mizanonline.

com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 09121442355 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

فیلم| جنجال رقص کارمند اداره پست/ بسیج خواستار اخراج مدیر روابط عمومی پست شد کارمند پست هرمزگان به دلیل رقص بازداشت شد! هشدار درباره چراغ سبز انتخاباتی مجلس به نظامیان برای ورود به پاستور نائب رئیس مجلس: می‌توانیم زیر دریایی اتمی آمریکا را با تور ماهیگیری شکار کنیم! راه اندازی سامانه توزیع محصولات آموزشی و کمک آموزشی باشگاه خبرنگاران جوان: باراک راوید نویسنده صهیونیست در مقاله‌ای که در پایگاه والا منتشر شد امکان رویارویی کابینه رژیم صهیونیستی با دولت جو بایدن را در موضوع هسته‌ای ایران بعید نمی‌داند.

راوید معتقد است بایدن در چارچوب تلاش‌های آمریکا برای رسیدن به توافق بهتر با ایران، تصمیم دارد به توافقنامه هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بازگردد، اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقداماتی علیه این تصمیم آغاز کرده است و به نظر می‌رسد در روز‌های پیش از انتخابات زودهنگام در اسرائیل، این تلاش‌ها بیشتر شود.

راوید در این مقاله آورده است: اسرائیل و دولت بایدن در نگرش به توافقنامه هسته‌ای با ایران در دو جهت متضاد حرکت می‌کنند، یکی تلاش می‌کند به این توافقنامه باز گردد و دیگری سعی می‌کند چنین اتفاقی رخ ندهد.

بایدن و مشاورانش پس از پیروزی در انتخابات، بار‌ها تاکید کردند در پی توافق اصولی با ایران هستند تا هم تحریم‌ها علیه این کشور برداشته شود و هم آمریکا به توافقنامه هسته‌ای باز گردد.

وی فاش ساخت: تاکنون هیچ تماسی میان دولت بایدن و اسرائیل برقرار نشده است، اما نتانیاهو و مشاوران نزدیکش به همراه رون دریمر، سفیر تل آویو در واشنگتن در پیام‌هایی جداگانه خطاب به دولت جدید آمریکا، از مخالفت خود با بازگشت به توافقنامه هسته‌ای سخن گفته اند.

نتانیاهو اعلام کرده است دولت جدید آمریکا حق ندارد چنین کاری انجام دهد.

دریمر نیز این اقدام را اشتباه فاحش خوانده و حتی با بیان اینکه بازگشت به توافقنامه هسته‌ای برای خاورمیانه خطرناک و وحشت آور خواهد بود، آن را بالاتر از اشتباه دانسته است.

باراک راوید نوشت: مشاوران جو بایدن که عموما در دولت باراک اوباما منصب‌های بالایی در اختیار داشتند، پیام‌های نتانیاهو و نزدیکانش را می‌شنوند.

این پیام‌ها برای برخی از آنان یادآور اتفاقات سال ۲۰۱۵ یعنی حملات آن زمان نتانیاهو علیه دولت آمریکاست، با آنکه از این روند برایشان مایه خرسندی نیست، به روی خود نمی‌آورند و در این مرحله سکوت در پیش گرفته اند.

این نویسنده اسرائیلی ادامه داد: در مورد ایران، شاهد موضع واحدی در کابینه اسرائیل نیستیم.

با آنکه نتانیاهو و دریمر راه تندرو‌ها را در پیش گرفته و با هر گونه بازگشت به توافقنامه هسته‌ای مخالفت کرده اند، وزرای جنگ و امور خارجه یعنی بنی گانتس و گابی اشکنازی به همراه آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش، موضع متفاوتی دارند و توافق با ایران را رد نمی‌کنند، اما می‌گویند توافق باید جدید و به مراتب بهتر از توافق سال ۲۰۱۵ باشد.

بر اساس مقاله باراک راوید، با توجه به اینکه تا به الآن تماس خاصی میان مقامات عالی رتبه اسرائیل با اعضای دولت جو بایدن برقرار نشده است، مقامات عالی رتبه سیاسی و نظامی اسرائیل سعی کرده اند از سفر اخیر مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به اسرائیل سود ببرند، زیرا به نظر می‌رسد میلی پس از آغاز به کار دولت بایدن نیز در سمت خود باقی بماند و اگر چنین شود، آنگاه ممکن است میلی به پلی برای ارتباط میان اسرائیل با دولت جدید آمریکا تبدیل شود.

راوید فاش کرد: مارک میلی با نتانیاهو، گانتس، کوخاوی و برخی از مقامات عالی رتبه نظامی دیگر در اسرائیل دیدار کرد.

پیام اصلی همه این نشست‌ها برای آمریکا این بود که بایدن نباید در بازگشت به برجام عجله کند بلکه باید تلاشش را بر این اصل استوار کند که از فشار‌های ناشی از تحریم‌های دولت ترامپ علیه ایران جهت رسیدن به توافق بهتر با این کشور بهره ببرد، اما اگر بخواهد به سرعت به برجام بازگردد، این اهرم فشار را از دست خواهد داد و راه رسیدن به توافق بهتر را دشوار خواهد کرد.

پیام دیگری که اسرائیل از طریق میلی به آمریکا ارسال کرد تا او با اعضای دولت جدید کشورش در میان بگذارد، این بود که به روابط با عربستان و امارات اهمیت دهد.

این پیام به این دلیل است که بایدن بار‌ها از این دو کشور به دلیل جنگ یمن و نقض حقوق بشر انتقاد کرده است هرچند مقامات اسرائیلی معتقدند بایدن در تعامل با این دو کشور باید نرمش بیشتری داشته باشد و از توافقنامه‌های عادی سازی روابط و فضای جدیدی که در منطقه ایجاد شده است، سود ببرد تا پل‌های ارتباطی میان آمریکا و این کشور‌ها تخریب نشود.

باراک راوید در انتها تاکید کرد: اوضاع سیاسی در اسرائیل بر روند مذاکرات تل آویو با بایدن تاثیر خواهد گذاشت، زیرا او در شرایطی کارش را در کاخ سفید آغاز می‌کند که اسرائیل درگیر انتخابات است.

نتانیاهو تمایل دارد سفری به آمریکا و دیداری با بایدن داشته باشد، اما مشخص نیست آیا بایدن تمایلی دارد در چنین شرایطی این دیدار برگزار شود یا خیر,، زیرا ممکن است تمایل نداشته باشد به او به عنوان چهره‌ای نگریسته شود که در انتخابات بعدی اسرائیل مداخله می‌کند درست مانند رئیس جمهور قبلی (ترامپ) که در سه انتخابات اخیر اسرائیل مداخله کرده بود.

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map