استارت اپ در کیلی جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در کیلی جزایر مارشال در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جزایر مارشال به دیوان بین‌المللی دادگستری وابسته به سازمان ملل شکایت کرده که و معتقد است پاکستان با ناکام ماندن در کاهش زرادخانه اتمی‌اش، تعهداتش نسبت به جامعه بین الملل را نقض می‌کند.

جزایر مارشال به دیوان بین‌المللی دادگستری وابسته به سازمان ملل شکایت کرده که و معتقد است پاکستان با ناکام ماندن در کاهش زرادخانه اتمی‌اش، تعهداتش نسبت به جامعه بین الملل را نقض می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری زی نیوز، جزایر مارشال در روزهای اخیر سه پرونده غیرعادی را علیه هند، پاکستان و انگلیس به دیوان بین‌المللی دادگستری ارائه کرده است.

وکلای جزایر مارشال گفته‌اند: این کشور جزیره‌ای در اقیانوس آرام می‌خواهد با استفاده از تجارب شخصی‌اش درباره آزمایش‌های اتمی گسترده تحت رهبری آمریکا در دهه‌های 1940 و 1950 میلادی، کانون توجه جدیدی را علیه این تهدید اتمی جهانی معطوف کند.

نیکولاس گریف، یکی از وکلای این کشور گفت: پاکستان تعهداتش به جامعه بین‌الملل را به طور کلی نقض می‌کند.

تونی دبرام، یکی از وزرای دولت جزایر مارشال گفت: اسلام آباد و هند، همسایه مسلح به تجهیزات اتمی‌اش به یک افزایش تدریجی کمی و ارتقاء کیفی ادامه می‌دهند.

حتی یک جنگ اتمی محدود میان هند و پاکستان نیز می‌تواند وجود و حیات مردم جزایر مارشال را تهدید کند.

پاکستان و هند از زمان استقلال از انگلیس در سال 1947 میلادی سه بار با یکدیگر جنگیده‌اند که دو جنگ آن‌ها بر سر منطقه مورد مناقشه کشمیر بوده است.

در سال 1998 میلادی این دو همسایه رقیب توانایی‌های تسلیحات اتمی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

قضات دیوان بین‌المللی دادگستری در چند روز آتی جلساتی را برگزار می‌کنند تا تصمیم بگیرند که آیا این دادگاه برای بررسی شکایت‌های صورت گرفته علیه هند و پاکستان صلاحیت دار است یا خیر؛ دو کشوری که هیچ کدام معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی 1968 میلادی را امضا نکرده‌اند.

بررسی شکایت سوم علیه انگلیس که یکی از کشورهای امضا کننده معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی است امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود و به بررسی اعتراضات اولیه لندن اختصاص دارد.

کشور جزایر مارشال در ابتدا قصد داشت علیه انگلیس، چین، فرانسه، هند، کره شمالی، پاکستان، روسیه، آمریکا و اسرائیل که همگی مجهز به سلاح‌های اتمی هستند، تشکیل پرونده دهد اما دیوان بین‌المللی دادگستری که برای حکمیت در اختلافات بین کشورها در سال 1945 میلادی تشکیل شد، تنها رسیدگی سه پرونده علیه انگلیس، هند و پاکستان را پذیرفت چرا که آن‌ها صلاحیت و اختیارات قانونی این دادگاه وابسته به سازمان ملل را قبول دارند.

با این حال وکلای پاکستان در نشست‌های روز سه شنبه شرکت نکردند.

سرتاج عزیز، مشاور امور خارجه نخست وزیر پاکستان امروز گفت: امنیت ملی اولویت اصلی اسلام آباد است و جای هیچ گونه مصالحه و سازشی در خصوص برنامه اتمی این کشور وجود ندارد.

این اظهارات سرتاج عزیز در جریان مذاکراتی حول محور بیانیه جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا منتشر شد که در آن گفته بود "ممکن است عربستان سعودی یک بمب اتمی از پاکستان خریداری کند.

" سرتاج عزیز گفت: رسانه‌ها از بیانیه جان کری نقل قول غلط کرده‌اند.

برنامه اتمی پاکستان برای اهداف دفاعی و بازدارنده است و کل جهان تعهد و سیستم کنترل ما را تحسین کرده‌اند.

وی افزود: در جریان سفر نواز شریف، نخست وزیر پاکستان به آمریکا به مقامات واشنگتن گفته شد که اسلام آباد هیچ گونه محدودیت بر برنامه اتمی‌اش را نمی‌پذیرد.

به آن‌ها گفته شد که مفهوم بازدارندگی بسیار متغیر است و پاکستان باید مراقب توانایی‌ها و پیشرفت‌های رقبا و دشمنانش باشد.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map