استارت اپ در میجیت جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در میجیت جزایر مارشال شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Co-Founder & Community Manager of Weembee, based in Lisbon, Portugal داستان با یه تماس تلفنی ساعت ۸ و ۹ شب شروع شد: پایه‌این بریم پرتغال؟! من و مینا هم یه نگاه بهم کردیم و گفتیم بریم.

اسما یک سالی بود که دنبال کارهای استارتاپ ویزای پرتغال بود، موضوعی که از همه بیشتر ازش انرژی گرفته بود تیم‌سازی بود.

خلاصه توی یک هفته همه‌ی مدارک رو تو سایت "استارتاپ ویزای پرتغال" آپلود کردیم: تو این مقاله سعی می‌کنم خیلی ساده و خلاصه توضیح بدم که مراحل مختلف اپلای کردن چیه.

بعد از ساین‌آپ توی سایت، اسم استارتاپ رو تو فیلد Designation می‌نویسید.

تعداد کارآفرینان رو که حداقل ۱ و حداکثر ۵ می‌تونه باشه رو می‌نویسید.

تو این قسمت خیلی دقت کنید.

قبل از اپلای حتماً تیم‌تون رو درست انتخاب کنید، با کسی جلو برید که مطمئن هستین پای برنامه‌‌ها هست.

قسمت اول: Motivation Letter - باید به خوبی توضیح بدین که هدف‌تون از اومدن به پرتغال چیه، چرا پرتغال رو انتخاب کردین، که برای این موضوع باید بسته به موضوع استارتاپ‌تون در خصوص پرتغال تحقیق کرده باشین تا نشون بدین که می‌دونید دارین کجا می‌رین.

مثلاً در خصوص استارتاپ ما که موضوعش سوغات غذایی و توریسم‌ئه، ما نوشتیم که از ۱۰ سوغات پرتغال ۸ تاش غذایی‌ئه، یا سال گذشته پرتغال ۲۳ میلیون توریست داشته، و به این دلیل .

.

.

یعنی نشون می‌دین که شناخت کافی دارین از کشوری که انتخاب کردین، نه که فقط چون شما برنامه‌ی استارتاپ ویزا دارین و دیدیم نمی‌تونیم بریم کانادا پس شما رو انتخاب کردیم! قسمت دوم: Brief Description of the Project - در کمتر از ۲۵۰۰ کاراکتر باید پروژه‌تون رو معرفی کنید.

قسمت سوم: Innovative Nature of the Project - در کمتر از ۲۵۰۰ کاراکتر باید توضیح بدین که چی تو پروژه شما هست که اون رو خلاقانه نشون می‌ده، فرق شما با بقیه استارتاپ‌ها و شرکت‌های مشابه شما در بازار چیه.

قسمت چهارم:‌ Justification Of The Internationalization - در کمتر از ۲۵۰۰ کاراکتر توضیح بدین که چقدر پتانسیل بین‌المللی شدن دارین.

برنامه‌تون برای توسعه بازار‌تون بعد از تصاحب بازار پرتغال چیه، و این‌که چطور می‌تونید بهش برسید یا این‌که چرا فکر می‌کنید که می‌تونید بهش برسید.

قسمت پنجم: Justification of Job Creation Potential - در کمتر از ۲۵۰۰ کاراکتر توضیح می‌دین که پتانسیل اشتغال‌زایی‌تون چقدره، بلخره برای دولت پرتغال مهمه که بدونه چقدر توانایی ایجاد شغل دارین.

قسمت ششم: Justification of Estimated Values - مشخص می‌کنید که توی ۵ سال اول چقدر قراره درآمد داشته باشین.

با تفکیک سال، درآمدها و هزینه‌ها.

یادتون باشه، قرار نیست خودتون رو دست کم بگیرین و کوچیک فکر کنید، اما همزمان واقع‌بینانه هم به موضوع نگاه کنید.

هر عددی که می‌نویسید یا هر هدفی که براشون مشخص می‌کنید، پشتش دلیل و مدرک هم بیارید تا نشون بدین که می‌دونید دارین چی می‌گین.

بعد یه قسمت Entrepreneurs Requirements هست که برای هر کدوم از اعضای تیم باید یک سری مدارک آپلود بشه.

شامل: پاسپورت، گواهی عدم سوءپیشینه، تمکن مالی (که نشون می‌ده تو حساب بانکی‌تون به اندازه ۱۲ ماه Social Support Index پرتغال: حدود ۵ هزار و خورده‌ای یورو رو دارین).

با توجه به این‌که بانک با نرخ ارز دولتی به شما نامه می‌ده عملاً کار سختی ندارین، روزمه‌ی فرد (سعی کنید از سکشن‌های مختلف نفر داشته باشین: بیزنس، فنی، طراحی.

.

.

)، نامه‌ای که نشون دهنده این‌باشه که شما مالیاتی در دولت پرتغال پرداخت نکردین، اگر تو ایران شرکت داشته باشین هم باید نامه‌ای بدین که بدهی مالیاتی به دولت ایران ندارین.

همزمان با این‌ها به ۱۰ تا از Incubator های داخل پرتغال هم اپلای می‌کنید و منتظر جواب‌شون می‌شین.

شما عملاً نیاز دارین که حداقل یک Incubator به پروژه شما علاقه داشته باشه، که تو همین پروفایل خودتون می‌بینید که یه سری از Incubator ها جواب می‌دن Interested یا Not Interested هستن به پروژه شما.

اگر که ایده‌تون توسط دولت تأیید بشه، حالا باید یکی از Incubator ها رو انتخاب کنید، بهشون ایمیل بزنید بگین که اون‌ها رو انتخاب کردین، بعد از اون یه قرارداد می‌بندین که به صورت الکترونیکی امضا می‌کنید و اون قرارداد امضا شده رو تو پلتفرم آپلود می‌کنید.

همزمان با زدن دکمه‌ی آپلود ایمیل دعوت‌نامه‌هاتون رو دریافت می‌کنید! احتمالاً قبل از تأیید یا عدم تأیید ایده‌تون مثلاً حدود یه ماه بعد اپلای کردن یه ایمیل دریافت کنید که این قسمت‌ها برای ما قانع‌کننده نبوده، که خب طبیعتاً باید بشینید یه سری اصلاحات انجام بدین و مجدد روی همون ایمیل بهشون جواب بدین.

برای تیم ما کل پروسه دریافت دعوتنامه حدود دو ماه و دریافت ویزا حدود یک ماه طول کشید، اما در مجموع این زمان به عوامل مختلفی بستگی داره.

من این مطالب رو از چیزهایی که خاطرم بود نوشتم، ممکنه یه سری چیزها رو جا انداخته باشم یا روزی که شما دارین اپلای می‌کنید بعضی قسمت‌ها عوض شده باشن، اما قطعاً کلیات داستان از این قراره.

سایت معرفی برنامه استارتاپ ویزای پرتغال: اگر که ایده‌ی استارتاپی و تیم خوب دارین، امیدوارم این توضیحات بدردتون بخوره.

اگر سوالات بیشتری داشتین حتماً باهام در میون بذارید من تا جایی که بتونم و برسم کمک‌تون می‌کنم.

پیج لینکدین من: Co-Founder & Community Manager of Weembee, based in Lisbon, Portugal با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع بر اساس علایق شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map