استارت اپ در ميلي جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در ميلي جزایر مارشال در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها باشد خطا در آن بیشتر است و مسلماً پیش بینی 24 یا 48 دمای هوا خطای کمتری دارد و به طور یقین نه تنها در استان لرستان بلکه در ایران و کل دنیا پیش بینی بلند مدت همراه با خطا است.

مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: پیش بینی می شود بارندگی فصل پاییز در استان تقریباً معادل 150 میلی متر باشد، بارندگی نقطه ای کل سال زراعی لرستان نیز با لحاظ کردن چند سال خشک سالی اخیر شده 451 میلی متر است.

وی .

.

.

می شود برج خلیفه بر تمام شهر تسلط دارد و تمامی دبی را می توان از بالای آن تماشا کرد، تنها کوچک کردن واقعیت است.

این برج فوق العاده با ارتفاع 828 متر، از تمامی ساختمان های اطرافش دو برابر بلندتر است و از جاذبه های گردشگری دبی است.

در حالی که بنظر می رسد این ساختمان ها خم شده و جلو رشدشان گرفته شده است، برج خلیفه مانند یک موشک عظیم و پر تلالو سر به آسمان کشیده است.

این برج همچنین توسط برخی به یک سوزن .

.

.

شد به اجرای طرح 'درمان بستر' رسیدیم و آن را به وزارت بهداشت و درمان ارائه دادیم.

در این طرح در مناطق محروم که از امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار نیستند، بیمارستانی با حدود یک هزار متر مربع ساخته می شود که به مردم خدمات بدهد و حتی عمل زایمان نیز در آن انجام شود.

در این مکان بهداشتی علاوه بر حضور دکتر و پرستار، آمبولانسی آماده است تا در صورتی که بیمار نیاز به درمان بیشتری داشته باشد، او .

.

.

سیماگر - سنندج - مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف با عنوان جام شهدای استان کردستان، به مناسبت هفته دولت با حضور 10 تیم از کشور در دریاچه زریبار مریوان برگزار شد.

این رقابت ها در 12 رده سنی 25 تا بالای 80 سال در مسافت یک کیلو متر برگزار شد.

* 6 متر مربع در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری مطلع شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات کارشناسی مشخص شد، این اراضی متعلق به افراد حقیقی بوده که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برند و افرادی با جعل اسناد اقدام به تصرف این اراضی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه با شناسایی مالکان زمین و نماینده وراث، طرح شکایت رسمی و تشکیل پرونده از سوی مراجع قضایی .

.

.

یک آزاد راه تهران - شمال به طول 32 کیلومتر از تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امامزاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه راهی شهرستانک می رسد.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان با افتتاح این قطعه قسمتی از راه فعلی که از طریق کرج می گذرد حذف و مسیر تهران به شمال حدود 60 کیلومتر کوتاه می شود؛این قطعه 32 کیلومتری دارای 16 پل و 32 هزار متر تونل رفت و برگشت .

.

.

به گزارش ایسنا، در روز نخست مرحله دوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور زنان در نوبت عصر پیگیری شد و الهام کاکلی در دوی 400 متر قهرمان شد و رکورد خودش را سه صدم ثانیه بهبود داد.

رکورد کاکلی پیش از این 54.

81 ثانیه بود و اکنون این رکورد را به 54.

78 ارتقا داد.

در آغاز این رقابت ها هم الناز کمپانی در دوی 100 متر با مانع و فرزانه فصیحی در دوی 100 متر به عنوان قهرمانی رسیدند.

.

.

.

.

.

.

> کلانتری با اشاره به اینکه شرایط حاضر بیش از 80 درصد از مشکل کشور مشکل آب است، گفت: طبق عرف بین الملل حق نداریم بیش از 40 درصد آب های تجدیدپذیر را استفاده کنیم ولی در حال حاضر 110 درصد از آب های تجدیدپذیر مصرف می شود این در حالیست که حتی کشورهای آفریقا و خاورمیانه با این شیوه از آب های تجدیدپذیر استفاده نمی کنند.

براساس برآوردها باید 35.

5 میلیارد متر مکعب در سال آب مصرف شود ولی 97 میلیارد متر مکعب .

.

.

که صحنه نمایش عریض ترین و بزرگترین فرشهای ماشینی جهان هم هست، به گفته محمدسعیدپور تولیدکننده، بزرگترین فرش از این دست به مساحت 3200 مترمربع تولید و مسجد جامع باکو جمهوری آذربایجان را مفروش کرده است.

ظرفیت نصب شده صنعت فرش ماشینی در کشور 120 میلیون متر مربع است و تولید سالانه آن به 80 میلیون مترمربع می رسد که حدود 50 میلیون متر مربع آن در داخل کشور مصرف می شود.

مصرف سرانه فرش ماشینی در .

.

.

1500 نیوتن متر براورد شده است.

برابوس ادعا می کند که خودروی تیون شده و بدون سقفش برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت به 3٫9 ثانیه زمان نیاز دارد و با بیشینه سرعت 350 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می دهد.

به همین دلیل است که برابوس این خودرو را سریع ترین خودروی بدون سقف جهان می داند.

چنین سرعتی تغییرات گسترده دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت.

به همین دلیل برابوس های کروک یک سامانه .

.

.

کیلومتر را در عمق تا یک کیلومتری زیر آب بپیماید و طرح ابراژدر نیز در دهه 1950 با نام ت-15 شکل گرفت.

در پایان گزارش آمده است: قدرت ویرانگر ت-15 وحشتناک است.

در صورت شلیک تا فاصله 18،5 کیلومتری از مرکز انفجار بلندای امواج آب به 101 تا 228 متر خواهد رسید، در شعاع 185 کیلومتری هم 10 تا 22 متر می شود، سپس در فاصله 925 کیلومتری دو تا شش متر خواهد بود و آلودگی رادیواکتیوی را نیز باید به این سونامی هراس آور افزود.

.

.

.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، این تاسیسات که پراکسید آلی برای تولید رزین های پلاستیکی، پلی استیرن، انواع رنگ و دیگر محصولات تولید می کند، در پی وزش گردباد و توفان هاروی، در سیلابی به ارتفاع حدود 2 متر غرق و از روز 27 اوت (پنجم شهریور ماه) جریان برق آن قطع شده است.

سه تریلر از 9 تریلر موجود در این تاسیسات که مجموعا حاوی حدود 500 هزار پوند مواد شیمیایی بود، از روز پنجشنبه (9 شهریور ماه .

.

.

اقتصادگردان - در همین راستا، روز دوشنبه، 13 شهریور ماه جاری نیز مدیران ارشد بانک آینده با حضور هم زمان در دو استان سیستان و بلوچستان و کردستان، نسبت به افتتاح مدارس امید آینده در شهر زاهدان و روستای آساوله شهر سنندج اقدام نمودند؛ در این مراسم، مقامات استانی، مسؤولان محلی و هم چنین اهالی هر منطقه حضور داشتند.

مدرسه امید آینده زاهدان در فضایی به مساحت3560 مترمربع و 690 متر بنا شامل: 9 .

.

.

.

ذبیح پور افزود: علاوه بر تهیه کتاب برای آحاد مردم، توجه به کتابخوانی روشندلان هم در کتابخانه بهشهر با قوت دنبال می شود و کتابخانه عمومی ویژه روشن دلان هم اکنون در محل کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد با مساحت 150 متر مربع در حال ارائه خدمات است.

این مسؤول گفت: کتابخانه های بهشهر در حال حاضر دارای بیش از 120 هزار نسخه کتاب و بیش از 7 هزار عضو فعال است که البته کتابهای موجود پاسخ گوی مراجعین نیست.

.

.

.

مساحت یک سانتی متر مربع ساخته شده است.

به گزارش رایورز به نقل از ونچربیت، پلتفرم رایانش هوش مصنوعی موبایل کرین 970 با یک پردازنده هشت هسته ای و یک جی.

پی.

یو 12 هسته ای تغذیه می شود.

با امکانات مذکور، عملکردی 25 برابری و بازده 50 برابری در مقایسه با سی.

پی.

یو کورتکس-اِی73 را از کرین 970 شاهد خواهیم بود.

هواوی حین یک تست تشخیص تصویر که به منظور تعیین معیار انجام شد، اعلام کرد عملکرد این .

.

.

کجای کشور 18 منطقه حافظت شده و این تعداد دریاچه نداریم و تنوع اقلیمی فارس نیز بی نظیر است.

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی افزود: چنین تنوعی نیاز به مردمی دارد که قدر آن را بدانند، زیرا که فارس با 54 سانتی متر فرونشست زمین در سال رتبه اول جهان را دارد.

درویش یادآور شد: با نشست زمین احتمال نابودی تخت جمشید در آینده نیز وجود دارد و در عین حال باید گفت فارس به دلیل خشک شدن تالاب ها در معرض ریزگردها و سرطان .

.

.

بالایی برگزار شد و اکثر کشورهای صاحب نام در مسابقات جهانی و پاراالمپیک و بهترین ورزشکاران در آن حضور داشتند که تیم ایران با افتخارآفرینی های خود همه را غافلگیر کرد.

وی گفت: کسب 12 نشان طلا، 12 نقره و 7 برنز و در مجموع 31 نشان رنگین و کسب پنج ورودی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا از عناوین بود که توسط این تیم در این مسابقات به دست آمد و در این مسابقات در دوی 1500 متر توسط عذرا مهدوی کیا رکورد .

.

.

جنوبی انجام می شود تا در روزهای سرد سال از پایداری جریان گاز در شبکه سراسری مطمئن باشیم.

فازهای 9 و 10 میدان گازی پارس جنوبی اردیبهشت سال 88 به بهره برداری رسیده است و روزانه 50 میلیون متر مکعب گاز تصفیه شده از این دو فاز وارد شبکه سراسری می شود.

تولید روزانه 80 هزار بشکه میعانات گازی و 400 تن گوگرد و سالانه یک میلیون تن اتان و بیش از یک میلیون تن گاز مایع از دیگر محصولات این فازهاست.

.

.

.

جعفرخان می رسد و می فهمد جعفرخان زخمی شده می گوید: بیایید برویم پائین جعفر خان می گوید: نه من چیزیم نیست برو بالا تا بالای ارتفاع 3 متر بیشتر نمانده برو بالا.

این امدادگر می گوید بالای ارتفاع که رفتم شنیدم شهید علی بریهی با حالت گریه و ناله و ناراحتی می گوید: جعفر خان! بیا خودم میبرمت پائین.

.

.

تورو خدا جعفر خان .

.

.

ناگهان با یک خمپاره صدای جعفرخان و شهید بریهی با هم ساکت می شوند.

.

.

.

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛نادر خدادادی رئیس بیمارستان فارابی ملکان در جلسه انجمن حمایت از بیماران کلیوی ملکان افزود: بخش دیالیز بیمارستان ملکان روزانه با 10 کادر درمانی و خدماتی به 38 بیمار دیالیزی خدمات ارائه می کند.

وی از توسعه ساختمان بخش دیالیز بیمارستان فارابی ملکان خبر داد و اظهار کرد: زیربنای این بخش به 230 متر مربع .

.

.

.

حتی چند گزارش از شکسته شدن پنجره ها و شیشه ها در نروژ و فنلاند نیز هم زمان با آزمایش این بمب ثبت شد.

بمب هسته ای تزار هشت متر طول و حدود 27 تن وزن داشت.

اما قدرت مندترین بمب هسته ای که تا کنون از سوی آمریکا در سال 1954 مورد آزمایش قرار گرفته "کتسل براوو" نام دارد و در جزایر مارشال در اقیانوس آرام مورد آزمایش قرار گرفت.

بمب هسته ای کستل براوو توان تخریب حدود 15 هزار کیلو تن یا 15 مگا تن .

.

.

: -اختصاص 1000 متر فضای نمایشگاهی برای استارت آپ ها - برگزاری سمینارها، میزگردها و نشست های مرتبط با موضوعات و مشکلات استارت آپ های فعال در این حوزه - امکان معرفی و ارتباط مستقیم استارت آپ ها با سرمایه گذاران داخلی و خارجی -برگزاری مسابقه اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره براساس رای هیئت داوران به گفته سینایی دبیر جشنواره فین تک، علاقه مندان برای حضور در این رویداد تا .

.

.

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ دهمین نمایشگاه سراسری تابلو فرش و فرش دستباف ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در فضایی به وسعت 10000 متر مربع و با حضور بیش از 104 شرکت کننده از استان های مرکزی ، اصفهان ، تهران ، قم ،کردستان ، یزد ، خراسان ، گلستان ، آذربایجان شرقی و غربی برگزار می شود.

مشارکت کنندگان در این .

.

.

سال 86 توسط 7 مشاور بین المللی شروع شد که تاکنون در روند اجرای آن یک هزار و 650 متر موج شکن با هزینه 50 میلیون دلار، بیش از 5 کیلومتر دایک گذاری جهت 203 هکتار استحصال از دریا، 15 میلیون مترمکعب لایروبی با هزینه 150 میلیون دلار و ایجاد حوضچه با آبخور 16.

5 متر در روند آن انجام شده که در پی آن کشتی های بزرگ می توانند عملیات تخلیه و بارگیری را انجام دهند.

وی ادامه داد: نتیجه اقدامات صورت .

.

.

تحقیقات پلیسی از تصرف غیر قانونی اراضی مسکونی بلاصاحب به میزان 6 هزار و 697 متر مربع در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری مطلع شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات کارشناسی مشخص شد، این اراضی متعلق به افراد حقیقی است که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برند و افرادی با جعل اسناد اقدام به تصرف این اراضی کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه با .

.

.

به گزارش عصر امروز صادق ضیائیان در ارتباط با وضعیت بارش امسال در ارومیه و حوزه آبریز دریاچه ارومیه اظهار کرد: امسال میزان بارندگی در ارومیه 27.

6 درصد و در حوزه آبریز دریاچه ارومیه در کل 34 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت جوی آذربایجان غربی در سال زراعی امسال گفت: در سال زراعی جاری متوسط کل بارندگی استان 264 میلی متر بوده که نسبت به نرمال بلند مدت 26.

4 درصد کاهش .

.

.

561 متر اعلام کرد و گفت:به ازای هر 100 نفر دزفولی بیش از سه متر فضای کتابخانه ای وجود دارد که دزفول در این شاخص نیز از میانگین استانی (دو متر) بالاتر است.

وی با بیان اینکه به ازای هر 17 هزار نفر یک کتابخانه در دزفول وجود دارد گفت: دزفول سابقه دیرینه ای در کتاب و کتابخوانی دارد و با داشتن 26 کتابخانه نهادی و مشارکتی و 362 هزار و 862 جلد کتاب جایگاه خوبی دارد.

وی افزود:به ازای هر 100 .

.

.

در 1000 در 40 میلی متر با وزن 17 کیلوگرم تشکیل شده که در مساحتی بالغ بر 150 مترمربع نصب شده است.

این نیروگاه خورشیدی با ظرفیت برق تولیدی سالانه 20 هزار کیلووات با یک خط اختصاصی به شبکه سراسری برق شهرستان متصل شده است و طی قراردادی 20 ساله با شرکت توزیع برق شهرستان هر کیلووات بالغ بر 9 هزار و 770 ریال به این شرکت فروخته می شود.

سید مصطفی علوی با تأکید بر مسؤولیت های اجتماعی .

.

.

)شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیرات ورزشی، 13 شهریورماه در حالی آغاز شد که بزرگترین و فعالترین تولیدکنندگان داخلی، مراکز آموزشی، اتحادیه ها و انجمن های ورزش و واردکنندگان تجهیزات ورزشی به همراه رسانه های تخصصی و خبرگزاری های ورزشی درفضایی به مساحت 20 هزار متر مربع حضوری باشکوه دارند .

2) در این دوره از برگزاری بزرگترین نمایشگاه ورزش ایران که در محل شبستان امام خمینی(ره) درحال برگزاری .

.

.

، کارگردانی و تهیه کنندگی است و علاوه بر آن فیلم های سینمایی بسیاری را نوشته و یا کارگردانی کرده است.

وی همچنین به عنوان تدوین کننده، طراح صحنه و لباس، مشاور کارگردان در سینما تجربیاتی داشته و مجموعه های روزگار قریب، هزاران چشم و 87 متر را نیز ساخته است.

عیاری در جشنواره های داخلی و بین المللی نامزد و همچنین برنده جوایز بسیاری بوده است.

حسین علیزاده: متولد اول شهریور .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map