استارت اپ در نامو جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در نامو جزایر مارشال در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

میهن بلاکچین - مرجع آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال امکان ثبت دستگاه‌‌های استخراج رمزارز در سامانه بهین‌یاب فراهم شد اقدامی مهم از جانب بایننس؛ واریز با آدرس سگویت بیت کوین در این صرافی امکان‌پذیر شد افزایش ۱۰۰۰ درصدی توکن دیفای 1inch پس از اضافه شدن در بایننس! چرا با افزایش قیمت بیت کوین، تمایل به خرید آن افزایش می‌یابد؟ تجربه کاربری بیت کوین مانع بزرگ پذیرش این ارز محبوب؛ راه حل چیست؟ آیا مرورگر Tor ناجی ما در برابر حملات DoS است؟ وضعیت شبکه سرویس بلاک چین کشور چین؛ پروژه‌ای در ابعاد جهانی آموزش دریافت رایگان توکن 1INCH در ایردراپ این شبکه! استیکینگ در رمز ارزها یا سپرده‌گذاری در بانک؟ کدام سرمایه گذاری بهتر است؟ آموزش گام به گام سهام گذاری یا استیکینگ اتریوم ۲ در بایننس معرفی کامل پلتفرم Efforce و توکن جنجالی WOZX معرفی شبکه و توکن NXM؛ ورود پروتکل‌های دیفای به صنعت بیمه شبکه Ampleforth و توکن AMPL؛ انقلابی در صنعت دیفای و اقتصاد کلان! شبکه Poolz و توکن POZ؛ بستری برای تامین نقدینگی پروژه‌های دیفای بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران در هفته گذشته (۲۷ آذر تا ۳ دی) نقد و بررسی شبکه ماینریوم و توکن MNE؛ آیا این شبکه کلاهبرداری است؟ بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران در هفته گذشته (۲۰ آذر تا ۲۶ آذر) لایو اینستاگرام ۳ دی؛ موضوع: اتریوم ۲ و سوالات عمومی مفاهیم ارزهای دیجیتال؛ موضوع: معرفی سرویس‌های بایننس + ویدیو (قسمت دوم) لایو اینستاگرام ۲۶ آذر؛ موضوع: امنیت کاربران ایرانی در بازار کریپتو 404 متاسفیم، صفحه مورد نظر یافت نشد.

مطالب اخیر آموزش دریافت رایگان توکن 1INCH در ایردراپ این شبکه! چرا با افزایش قیمت بیت کوین، تمایل به خرید آن افزایش می‌یابد؟ امکان ثبت دستگاه‌‌های استخراج رمزارز در سامانه بهین‌یاب فراهم شد میهن بلاکچین مرجعی آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه تکنولوژی بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده است.

مجموعه میهن بلاکچین در تلاش است تا در راستای یاری رسانی به استارت آپ ها و شفاف سازی هر چه بیشتر برای کاربران این حوزه تاثیرگذار باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map