نرم افزار ساخت سایت فروشگاهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نرم افزار ساخت سایت فروشگاهی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبدیل تاریخ شمسی و میلادی تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP تبدیل واحد ها دانلود نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی (برای ویندوز) سیماگر E-Commerce 4.

6 Windows         سیماگر E-Commerce یکی از نرم افزارهایی است که به کاربرانش امکان ایجاد صفحات وب سایت پویا و منحصر به فرد و ارتباط برقرار کردن میان آنها را با استفاده از قالب ها و عناصر آماده بدون نیاز به کدنویسی فراهم نموده است.

  این نرم افزار برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی و وب سایت  های ارائه خدمات به مشتری توسعه داده شده است.

  هنگامی که برای اولین بار خواهان ایجاد پروژه ای در این نرم افزار باشید، میتوانید از میان قالب های پیش فرض آماده یکی را انتخاب نموده و سپس در محیط کاربری کاملا شهودی و ویژوال برنامه به صورت دستی عناصر دلخواهتان را جابجا، ویرایش، حذف یا اضافه کنید.

رابط کاربری این نرم افزار به شیوه ای طراحی شده است که امکان افزودن صفحات و آبجکت های مختلف اعم از دکمه، متن، عکس، فیلم، صوت، فریم خالی، آلبوم و.

.

.

و سفارشی سازی (مانند تغییر محتوا، اندازه، رنگ و محل قرار گیری) و ارتباط برقرار کردن میان آن ها بسیار راحت و سریع و تنها با چند کلیک ماوس انجام میشود.

  پس از ایجاد وب سایت خود با سیماگر قادر خواهید بود پیش نمایشی از آن را دیده و سپس با یک کلیک، فایل ها را بر روی هاست خود آپلود کنید.

  در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

        مهم ترین ویژگی های نرم افزار سیماگر E-Commerce: - ارائه تمام ابزار ها و آبجکت های لازم برای ساخت یک وب سایت - امکان استفاده از فونت های گوگل - ایجاد اسلاید شو و آلبوم در صفحه وب - ایجاد اشکال مختلف برای صفحات وب سایت - تبدیل فونت دلخواه به عکس - پیش نمایش صفحه طراحی شده - شامل مجموعه ای از قالب های آماده وب سایت تجاری - ایجاد لینک بین آبجکت ها و صفحات مختلف تنها با یک کلیک - ایجاد فروشگاه اینترنتی - ساخت و منتشر نمودن وب سایت شخصی تنها با چند کلیک    مهم ترین تغییرات نسخه 4.

6: - بهبود عملکرد نرم افزار - رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار       دانلود نرم افزار (حجم 83 مگابایت)    تاریخ انتشار: 96/03/13    سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 7, 8.

1, 10    تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)    سایر نسخه های این نرم افزار    سایر نرم افزار های طراحی سایت  آموزش عمومی نصب نرم افزار و بازی در ویندوز    آموزش رجیستر کردن برنامه ها با استفاده از فایل های کرک شده پسورد فایل دانلود شده، www.

sarzamindownload.

com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map