ساخت سایت چند زبانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت چند زبانه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نتایج بیشتر .

.

.

آموزش سایت چندزبانه آموزش طراحی سایت چندزبانه حاصل مدت ها تلاش و زحمات گروه ابزار وردپرس می باشد و ما هرچه را که می توانسته ایم برای شما بیان کرده ایم ،‌ چه بسا آموزش wpml می توانست قیمت بالایی داشته باشد اما برای جوانان ایرانی و این مرز بوم آن را رایگان منتشر کردیم تا تاثیری هرچند کوچک را در پیشرفت میهن عزیزمان داشته باشیم.

این دوره آموزشی رایگان است نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * فرستادن دیدگاه سلام.

من قالب kute shop و افزونه wpml رو روی سایتم نصب کردم ولی با ترجمه منوهاش کلا به مشکل برخوردم.

کافیه یه تغییر کوچولو بخوام بدم و سیو کنم.

کلا منو میپره و دیگه نمیتونم سیو کنم.

مجبورم پلاگین رو غیر فعال کنم و منو رو درست کنم و بعد از اون تازه پلاگین رو دوباره فعال کنم و بعدم syncکنم.

.

مشکل از چی میتونه باشه؟ سلام بر شما ، این مورد نیاز به بررسی دارد و ما در بخش دیدگاه نمی توانیم نظر خاصی ارائه نماییم.

باتشکر از حضور شما سلام ببخشید لینک دانلود کل مجموعه به صورت یکجا رو نمیزارید سلام بر شما ، خیر متاسفانه این امکان میسر نمی باشد.

باتشکر سلام آیا این افزونه با قالب وودمارت هم امتحان شده؟ با سلام ، ممنون از حضور شما ، بله ، با وودمارت سازگاری دارد.

با تشکر.

سلام.

میخواستم بدونم برای ترجمه از کدوم منبع ترجمه استفاده کنیم مثلا میشه از contact translate استفاده کرد؟ با سلام و احترام .

با تشکر از دوره های جامع و آموزنده شمامن آموزش های مربوط به wpml  را دیده ام.

اما متاسفانه در وبسایت خودم در استفاده از این افزونه دچار مشکل شده ام.

من افزونه iwproperty  را برای ثبت املاک استفاده می کردم.

الان که قصد دو زبانه کردن سایت را دارم، با استفاده از wpml  امکان دو زبانه کردن تب ها و زیر مجموعه های iwproperty  (مانند نوع ملک، برچسب ها و …) مقدور نمی باشد.

همچنین این موارد در قسمت string  نیز وجود ندارند.

آیا راهی برای ترجمه این قسمت وجود دارد؟با تشکر از همراهی ها و راهنمایی های همیشگی شمارزیدنس ادوایزر سلام روزتون به خیرمن این فایل آموزشی رو قبلا خریدم ازتون.

الان یه مشکلی دارم.

من افزونه iwproperty  رو نصب دارم برای ثبت املاک روی سایت.

اما الان با این افزونه نمیتونم زیر مجموعه های املاک مثل نوع ملک و برچسب ها و … رو دو زبانه کنم.

میتونید راهنماییم کنین؟ با سلام ، این فایل آموزشی رایگان ارائه شده است و تاکنون فروشی نبوده است.

متاسفانه فعلا ً امکان پشتیبانی این موارد نمی باشد.

باتشکر با سلام و عرض خسته نباشید و وقت بخیر خدمت شما و تشکر بابت آموزش های بسیار خوبتون.

بنده به یک مشکل با این افزونه برخورد کردم.

بنده یک custom post type با نام products اسجاد کردن و slug آن را به صورت product/%product_categories% گذاشتم.

مشکلی که الان است.

در پست هایی که ایجاد می شود کلمه یا base URL (Product) را ترجمه نمی کند.

در حالیکه از توابع _X .

__ برای قابلت ترجمه بودن آن استفاده نمودم.

همچنین یک custom taxonomy ایجاد کرده و آن را prodcuts قرار دادم.

با تشکر از لطف بی نهایت شما.

سلامدو تا سوال داشتم1- آیا امکان ترجمه اسلایدهای رولوشن اسلایدر هم هست؟2- آیا امکان این هست که توی ووکامرس برای هر زبان واحد پول و قیمت هم تغییر کنه؟مثلا برای یک محصول توی فارسی قیمتش 50هزار تومن باشه و توی انگلیسی قیمتش 30دلار بشه.

با سلام و احترام ، بله روولوشن اسلایدر نیز سازگاری دارد با چندزبانه شدن … بابت ووکامرس اطلاعی نداریم.

باتشکر سلام من از قالب بی تم و ماژول wpml استفاده کردم چطوری می توانم توی زبان en منو ها رو چپ چین کنم؟ الان راست چین هست با سلام ضمن تشکر و خسته نباشید بابت تلاشتون ممنون .

 جلسه دهم کی منتشر میشه ؟ با سلام، دوره به پایان رسیده است … زنده باد گروه ابزاروردپرس.

براتون آرزوی بهترین ها رو دارم چون لایقش هستین.

اول سلام خدمت شما بچه های خوب و پرتلاش یزدیمن هنوز فیلم ها رو ندیدم ولی مطمئنم که خیلی خوبن و همه رو دانلود کردم … از اینکه رایگان هم ارائه دادین مچکریمافزونه رو هنوز خریداری نکردم، می خواستم بدونم با افزونه user pro ناسازگاره؟؟؟ با سلام ، در رابطه با سازگاری با یوزرپرو اطلاعی ندارم.

باتشکر با سلامآیا در این آموزش، امکان اختصاص تصاویر شاخص مجزا برای نوشته در هر زبان وجود داره یا خیر؟با تشکر با سلام خیر ، این مورد نیاز به ویرایش توابع تصاویر شاخص در فایل فانکشن قالب است  سلام.

تشکر از زحماتتون.

خیلی آموزشهای خوبی گذاشتین.

دوتا سوال داشتم 1.

من قالبمو خودم طراحی کردم به صورت راست چین، چجوری باید خاصیت چپ چین رو به سایتم بدم؟در قالبهای آماده که در آموزشها گذاشتین، همه خاصیت چپ چین داشتن.

من چجوری باید به قالبم این خاصیتو بدم؟2.

متنهایی که  در کدهای html  به صورت فارسی گذاشتم برای زبان فارسی، اینهارو چجوری باید مشخص کنم که رو هر زبانی که سوییچ میشه، ترجمه بشه و نمایش داده بشه؟ سلام وقت بخیر.

ممنون از سایت خوبتون.

  آیا این آموزش wpml  تکمیل شده است؟ با این 9 جلسه به این افزونه تسلط پیدا میکنیم؟ با سلام و احترام ، بله کاملاً تکمیل می باشد … آرزوی بهترین ها را برای شما داریم.

سلام و خسته نباشید .

آقا من wpml رو نصب کردم .

مصل بقیه قالب و افزونه ها از شما خریداری کردم .

الان مشکل یکی تو ورژن ادان هاست و خود افزونه که میگه آپدیت کن و مشکل اصلی که براش کامنت میزارم اینکه زمانی که نوشته رو ترجمه میکنم و تو سایت روی مثلا صفحه فارسی اون نوشته هستم و انگلیسی رو انتخاب مبکنم فقط رفرش میشه و تغییر نمیکنه و فکر میکنم مشکل از URL باشه چون لینک زبان رو اغییر نمیده .

مثلا example/fa/teveshte … میشه یه لطفی کنین و راهنمایی کنین .

2.

3 روزی هست درگیرم با سلام و احترام دوست مهربان ، این افزونه امروز به آخرین نسخه بروز رسانی خواهد شد.

پس از آپدیت اقدام کنید اگر مشکلی بود تیکت ارسال نمایید.

باتشکر سلام و وقتتون بخیر، یعنی امکانش هست که بعداز یاد گرفتن تمام این اموزش هایی که در سایت قرار دادید منم بتونم یک سایت مثل سایت شما رو طراحی کنم؟  با سلام و احترام ، قطعاً هرچیزی با تلاش مستمر بدست خواهد آمد.

باتشکر سلام من افزونه نصب کردم و طبق راهنما شما رفتم جلو بعد نمیدونم چرا وقتی متن انگلیسی وارد میکنم متون راستچینه نه چپ چین … البته بگما کل صفحات سایت من در قسمت برگه ها طراحی شده و نه در قسمت نوشته ها …چکا کنم متن در حالت پرچم انگلیسی چپچین باشه و در پرچ فارسی متن راستچین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با سلام ، طبق بررسی ما شما افزونه ای را از ما خریداری نفرموده اید و بنابرین امکان پشتیبانی رایگان وجود ندارد.

باتشکر سلام باتشکر از آموزش های خوبتوناگر صفحات وب سایتی آماده باشند با نصب این افزونه به طور خودکار سایت چند زبانه میشود؟ با عرض سلام و ادب این افزونه این امکان را به شما می دهد تا وبسایت خود را چندزبانه نمایید.

با مشاهده آموزش ها می توانید این مورد را به انجام رسانید، همچنین باید خدمت شما عرض نماییم که به صورت خودکار انجام نخواهد شد.

سلام وقت بخیر من از قالب total استفاده میکنم اگر وردپرس انگلیسی انتخاب کنیم کل theme انگلیسی خواهد شد؟چون این اتفاق برای من افتاده الان سلام ، بله ، وردپرس انگلیسی همه اجزاء سایت را انگلیسی می کند.

باتشکر با سلام و تشکر از سایت و آموزش های خوبتونلطفا در پخش کننده ویدئو امکان انتخاب کیفیت پخش فیلم توسط کاربر را قرار دهیدتا با هر سرعت اینترنتی امکان مشاهده باشدبا تشکر با سلام و ادب بررسی خواهد شد.

باسلام و خسته نباشید .

متاسفانه آموزش ویدیویی پلاگین wpml جلسه سوم وچهارم باز نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید .

ممنونم بخاطر ارائه آموزشتون بسیار کاربردی و مفید ….

سلام ، این مورد را بررسی و رفع خواهیم نمود.

باتشکر دانلود کن من دانلود کردم دیدم لطفا راهنمایی کنید متاسفانه امکان ارائه پشتیبانی به کسانی که از ما خرید نکرده اند وجود ندارد.

باتشکر سلام من مشکل در فعال کردن این افزونه دارم مینوسه خطا در وردپرس لطفا راهنمایی کنید یعنی پس از نصب فعال نمیشه  سلام ، ما خریدی از ایمیل شما در سایت مشاهده نکرده ایم.

پشتیبانی شامل خریداران می باشد.

باتشکر سلام من یک سایت میخواهم راه اندازی کنم که هم فارسی باشد و هم انگلیسی به نظر شما کدام بهتر است هم از نظر راحتی کاربر هم از نظر راحتی مدیریت سایت و هم از نظر سئو :1- مطالب را به فارسی منتشر کنیم و از wpml استفاده کنیم و ترجمه کنیم تمام صفحات را2- در هاست خود در دامنه اصلی دو پوشه بگذاریم و دو وردپرس نصب کنیم و کاملا جداگانه مطالب را بگذاریم یک وردپرس فارسی مثلا در آدرس (domain.

com/fa) و یک وردپرس کاملا انگلیسی مثلا در آدرس (domain.

com/en)ممنون میشوم راهنمایی دقیق و با جزئیات کنید مثل همیشه با سلام ، با شماره های داخل سایت تماس بگیرید جهت مشاوره و راهنمایی دقیقتر … باتشکر سلام و وقت بخیر و تشکر بی پایان از آموزش های خوبتون .

من یه مشکلی دارم الان اونم این هست که فکر میکنم WPML با USER PRO سازگار نیست .

چون هم منوی شرطی روش فعال نمیشه .

مثلا وقتی ( خروج ) رو توی منو میزارم وقتی کاربر ثبت نام نکرده هم تو منو هست .

درصورتی که تو زبان فارسی نیست .

و مورد بعدی اینکه فیلد های ورود و ثبت نام یا بقیه فرم ها ترجمه نمیشه و جایی برای ترجمه دستی هم نداره .

ممنن از شما سلام ، بله بنظر می آید یوزر پرو سازگاری خوبی با این افزونه ندارد اما دقیقا مشخص نیست و نیاز به بررسی های زیادی دارد.

خوب الان چاره چیست برای این مشکل که نمیشه ازش چشم پوشی هم کرد .

ultimate member یه گزینه خوب داشت که زمان ساخت فهرست شرطی میکرد .

توی یوزر پرو همچین چیزی نداریم متاسقانه .

غیر از این دو افزونه چیزی رو میتونین معرفی کنین ؟ خواهش می کنم ، مورد خاصی مدنظرم نیست.

آلیتیمت ممبر فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد.

سلام خیلی ممنون از سایت بی نظیرتان آموزش های سایت شما بسیار روان و خوانا نوشته شده است به امید موفقیت های بیشتر آموزش مفیدی بود ! سلام همین الان جلسه اول آموزش رو مشاهده کردم خیلی دوره جالبی گذاشتید منتظر بقیه جلسات هستم از تیم ابزار وردپرس و جناب واعظی متشکرم سلام ! هنوز دوره منتشر نشده بود شما پیش قدم بودیید!‌ تبریک میگم به علاقه شما به موفقیت … لطفا شماره موبایل خود را جهت تایید در فیلد مربوط به شماره موبایل وارد نمایید .

میانگین 30 دقیقه سرعت ، سئو ، امنیت مهربانی عامل موفقیت است! ابزار وردپرس حاصل تلاش یک تیم متخصص و علاقه مند است که سعی می کند آموزش ها را با نهایت کیفیت به مشتریان فارسی زبان ارائه نماید.

ارائه خدمات پیشتاز امضاء بزرگی بر شعار ابزار وردپرس یعنی ” تحولی بزرگ در ارائه خدمات وردپرس ” می باشد.

1398 © تمامی حقوق برای وبسایت ابزار وردپرس محفوظ است.

کپی به هرشکل غیرمجاز و غیرقانونی است.

ابزار وردپرس آغاز یک تعامل برای تجارتی جدید برگزیده خلاق معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دارای مجوز نشر برخط از وزارت ارشاد اسلامی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map