ساخت سایت دو زبانه در وردپرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت  دو زبانه در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

افزونه‌ها تیم ترجمه فارسی Polylang به شما اجازه می دهد یک سایت دو زبانه یا چند زبانه وردپرس ایجاد کنید.

شما پست ها، صفحات و مقوله های ایجاد شده و پست ها را به طور معمول ارسال می کنید و سپس زبان را برای هر یک از آنها تعریف می کنید.

ترجمه یک پست، هر چند که در زبان پیش فرض باشد یا نه، اختیاری است.

نویسنده در انجمن wordpress.

org پشتیبانی نمی کند.

پشتیبانی و ویژگی های اضافی برای کاربران Polylang Pro در دسترس هستند.

اگر می خواهید از WPML مهاجرت کنید، می توانید از افزونه WPML به Polylang استفاده کنید اگر می خواهید از سرویس ترجمه حرفه ای یا خودکار استفاده کنید، می توانید Lingotek Translation را به عنوان افزونه Polylang نصب کنید.

Lingotek یک سیستم مدیریت کامل ترجمه را ارائه می دهد که خدماتی نظیر حافظه ترجمه یا پردازش ترجمه نیمه خودکار (مانند ترجمه ماشین و gt؛ ترجمه انسان و & gt؛ بررسی قانونی) ارائه می دهد.

با سپاس فراوان از همه مترجمانی که به کمک ترجمه Polylang کمک میکنند.

با تشکر از شما برای الکس لوپز برای طراحی آرم.

بسیاری از پرچم های پلییلنگ از famfamfam آمده و دامنه عمومی هستند.

هر کدام از کد های شخص ثالث مورد استفاده قرار گرفته است، اعتبار در نظرات کد داده شده است.

دریغ نکنید به انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دهید .

“چند زبانه” نرم افزار متن باز است.

افراد زیر در این افزونه مشارکت کرده‌اند.

“چند زبانه” به 43 زبان ترجمه شده است.

Thank you to the translators for their contributions.

ترجمه “چند زبانه” به زبان شما.

Browse the code, check out the SVN repository, or subscribe to the development log by RSS.

changelog.

txt برای تغییرات قدیمی تر Albanian، Arabic، Belarusian، Bosnian، Bulgarian، Catalan، Chinese (China)، Croatian، Czech، Danish، Dutch، Dutch (Belgium)، English (Australia)، English (Canada)، English (New Zealand)، English (South Africa)، English (UK)، English (US)، Esperanto، Finnish، French (Belgium)، French (Canada)، French (France)، Galician، German، Greek، Hebrew، Italian، Japanese، Lithuanian، Norwegian (Bokmål)، Occitan، Persian، Polish، Portuguese (Brazil)، Portuguese (Portugal)، Romanian، Slovak، Spanish (Chile)، Spanish (Mexico)، Spanish (Spain)، Spanish (Venezuela)، Swedish، و Ukrainian.

به زبان خودتان ترجمه کنید مشکلات حل شده در دو ماه گذشته: 11 از 161 مشاهده انجمن پشتیبانی آیا تمایل دارید از پیشرفت این افزونه حمایت کنید؟ کمک مالی به این افزونه کد شعر است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map