طراحی سایت پاک کننده سیال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت پاک کننده سیال شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

علم سیالات به بررسی رفتار و واکنش های سیال بر اثر نیروهای وارد بر آن می پردازد.

به طور کلی سیالات در دو حالت استاتیکی و دینامیکی مورد بررسی قرار می گیرند.

استاتیک سیالات، به بررسی رفتار سیال و نیروهای وارد بر آن، در حالت سکون سیال می پردازد.

دینامیک سیالات با استفاده از معادلات ناویر استوکس، نیروهای وارد بر سیالات را مورد بررسی قرار می دهد.

با توجه به اهمیت درس مکانیک سیالات در کنکور کارشناسی ارشد رشته های مهندسی، در این سیماگر هدف اصلی تدریس فصل هایی از این درس که در کنکور کارشناسی ارشد دارای اهمیت بالایی هستند، خواهد بود.

تدریس مفاهیم پایه درس و بیان نکات مهم کنکوری از جمله مزایای این سیماگر می باشد.

در این آموزش سعی شده است که اصلی ترین گام های اساسی مورد نیاز برای شروع کار با نرم افزار فلوئنت به خوبی پوشش داده شود.

مباحثی همچون: نحوه انجام شبکه بندی و همچنین انجام تنظیمات اصلی مورد نیاز برای حل میدان های سیالاتی به عنوان رکن اصلی کار با نرم افزار فلوئنت محوریت این آموزش است.

در ادامه با انجام برخی مثال های کاربردی نحوه استفاده از آموخته های قبلی در مورد ارکان یک حل میدان پوشش داده شده است.

هدف از هیدرولیک صنعتی، مطالعه عملکرد سیالات مایع محبوس تحت فشار، در انتقال دقیق و کنترل شده قدرت و حرکت است.

ماهیت مایع تحت فشار و تناسب فشار با سطح موجب می شود تا ما بتوانیم با تغییر سطح، نیرو و همچنین فشار را تشدید کنیم.

امکان تشدید فشار و نیرو از یک سو و انعطاف پذیری سیستم های هیدرولیکی از سوی دیگر موجب افزایش کارایی این سیستم ها در صنعت شده است.

شناخت روابط و قوانین حاکم بر مایع تحت فشار، جهت طراحی سه بخش اصلی یک سیستم هیدرولیکی (بخش تولید توان، کنترل کننده ها و عملگرها)، ضروری است.

هدف کلی از این مجموعه آموزشی آشنایی مقدماتی با ویژگی های و محیط کاربری نرم افزار Comsol برای تحلیل مسائل مکانیک سیالات و جامدات است.

قطعا یکی از ضرورت های موجود برای دانشجویان و مهندسان آشنایی با نرم افزارهای روز موجود و به کارگیری از آن ها در حل مسائل جهت صرفه جویی هرچه بیشتر در زمان است.

نرم افزار Comsol یکی از نرم افزارهای قدرتمند است که روز به روز موارد به کارگیری آن در حل مسائل مربوط به مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، برق و عمران در حال افزایش است.

در این آموزش ابتدا نحوه ترسیم هندسه و فراخوانی آن از دیگر نرم افزارها آموزش داده می شود و سپس نحوه تشکیل شبکه به صورت سازمان یافته در هندسه های مختلف بررسی می شود.

با توجه به توانایی این نرم افزار در تشکیل شبکه سازمان یافته می توان آن را بهترین نرم افزار در این زمینه معرفی کرد.

همچنین استفاده از شبکه سازمان یافته سبب کاهش زمان حل شبیه سازی عددی می شود و از این رو، یادگیری این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مهندسان است.

در این نرم افزار، شبکه سازمان یافته با ایجاد بلاک تشکیل می شود.

استفاده از سیستم های سیالاتی در صنعت، باعث تشدید نیرو می شود.

در این بین استفاده از سیال هوا به دلیل در دسترس بودن و پاک بودن آن، امروزه در صنعت رشد چشمگیری داشته است.

بسیاری از سیستم های تولیدی صنایع غذایی، از هوای فشرده به عنوان منبع تولید و تشدید نیرو استفاده می کنند.

با استفاده از قوانین فیزیکی حاکم بر هوای فشرده و قطعات مختلف موجود می توان مدارهایی طراحی کرد که در جاهایی که نیاز به فشار کاری بالایی نیست و پاکی سیستم مطرح است، از آن ها استفاده کرد.

مدل سازی مدارهای طراحی شده قبل از پیاده سازی آن، امری اجتناب ناپذیر بوده و در تمام رشته ها استفاده می شود.

نرم افزار Fluidsim، نرم افزاری جهت مدل سازی مدارهای هیدرولیکی و پنوماتیکی می شناسیم که توسط شرکت Festo طراحی شده است.

در این سیماگر، سعی داریم تمام نکات این نرم افزار به همراه مثال های کاربردی آموزش داده شود.

نرم افزار انسیس جزء پرکاربردترین نرم افزارها در رشته های فنی مهندسی است.

این نرم افزار بر پایه حل عددی به روش اجزاء محدود، قادر است تمامی مدل سازی ها و تحلیل ها در حیطه مکانیک محیط های پیوسته و ناپیوسته را با دقت بالایی انجام دهد.

 دامنه کاری این نرم افزار در اکثر رشته های فنی و مهندسی می باشد.

یادگیری و توانایی کارکردن با این نرم افزار امتیاز بزرگی برای دانشجویان و مهندسین رشته های مختلف می باشد.

شبکه بندی مسائل سیالاتی مهمترین مرحله از حل یک مساله سیالاتی می باشد.

امروزه در بسیاری از مقالات علمی و کارهای تحقیقاتی مربوط به مسائل سیالاتی از نرم افزار انسیس ورکبنچ (ANSYS Workbench) استفاده می شود.

بنابراین نحوه شبکه بندی یک مساله از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد.

 همچنین این نرم افزار یکی از نرم افزارهای قدرتمند و نسبتا جدید در زمینه شبیه سازی المان محدود می باشد و به دلیل توانمندی این نرم افزار در شبیه سازی مدل های پیچیده و محیط های کوپله، از آن در بسیاری از صنایع حتی صنایع نظامی استفاده می گردد.

هدف از این آموزش طراحی هیدرولیک پمپ گریز از مرکز با استفاده از نرم افزار CFturbo می باشد.

این نرم افزار با استفاده از توابع تئوری و تجربی موجود در دیتابیس خود مراحل طراحی را انجام می دهد.

توانایی در استفاده مناسب از نرم افزار، نیازمند شناخت اولیه ای از پمپ های گریز از مرکز و مشخصه های هندسی، عملکردی و منحنی های این ماشین ها می باشد.

با توجه به اهمیت طراحی هیدرولیک به عنوان پایه اولیه برای طراحی و ساخت پمپ، داشتن تخصص در استفاده از نرم افزارهای مرتبط از جمله CFturboo اهمیت بالایی دارد.

انسیس فلوئنت (ANSYS Fluent) نرم افزاری بسیار شناخته شده در زمینه تحلیل جریان، انتقال حرارت، شبیه سازی محیط های سیالاتی و چند فازی است که در زمینه CFD فعالیت می کند.

شبیه سازی حالت گذرا در شرایطی که جسم جامد یا مرز در حال حرکت داشته باشیم نیازمند فعال کردن مش دینامیکی است.

این سیماگر در قالب آموزش دینامیک مش و ۶ درجه آزادی و همچنین جریان دو فازی، آموزش داده می شود.

بررسی جریان لزج در مسائل مکانیک سیالات، نقش اساسی در یادگیری مباحث مکانیک سیالات همچون: پدیده های سیال، انتقال حرارت، انتقال انرژی، جریان های واکنشی، لایه مرزی و توربولانس دارد.

همچنین تمامی افرادی که در زمینه مکانیک سیالات با نرم افزارهای شبیه ساز کار می کنند و یا قصد انتشار مقاله را دارند، ضروری است بر مبانی جریان لزج به طور کامل مسلط شوند.

استاندارد کاربردی ASME Section 8، قوانین و مقررات لازم برای طراحی و ساخت کلیه مخازن تحت فشار را بیان می کند.

مخازن تحت فشار ظروفی هستند که برای نگهداری سیالات با فشاری بیش از فشار اتمسفر استفاده می شوند.

کاربرد گسترده این مخازن در شاخه نفت و پتروشیمی و همچنین صنایع دیگر چون نیروگاه ها، باعث شده است تا طیف وسیعی از فارغ التحصیلان رشته های مختلف از جمله: مهندسی مکانیک، مواد و متالورژی (Metallurgy)، مهندسی جوش و نیز کلیه افراد شاغل در این صنایع، با این نوع مخازن سر و کار داشته باشند.

این سیماگر به گونه ای تهیه شده است که فراگیران با اصول طراحی مخازن تحت فشار، روش ساخت (جوشکاری) و مواد به کار رفته در ساخت این مخازن، به طور کامل آشنا شوند.

هدف از آموزش الکتروهیدرولیک، مطالعه عملکرد سیالات مایع محبوس تحت فشار، در انتقال دقیق و کنترل شده قدرت و حرکت است.

ماهیت مایع تحت فشار و تناسب فشار با سطح موجب می شود تا بتوان با تغییر سطح، نیرو و فشار را تشدید نمود.

امکان تشدید فشار و نیرو از یک سو و انعطاف پذیری سیستم های هیدرولیکی از سوی دیگر موجب شده تا کارایی این سیستم ها در صنعت افزایش یابد.

شناخت روابط و قوانین حاکم بر مایع تحت فشار جهت طراحی از سه بخش اصلی یک سیستم هیدرولیکی (بخش تولید توان - کنترل کننده ها - عملگرها) از مواد ضروری در یادگیری به شمار می رود.

پمپ ها ماشین آلاتی هستند که به تعداد فراوان در صنایع مختلف و حتی در زندگی روزمره استفاده می شوند.

یکی از انواع مهم پمپ ها، پمپ های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) هستند که برای انتقال سیال و انتقال انرژی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.

در آموزش پمپ های سانتریفیوژ پس از اشاره ای گذرا به تجهیزات دوار، در مورد پمپ ها و استانداردهای مربوط به آن ها صحبت شده و پس از ارائه مباحث تخصصی و کاربردی در مورد پمپ های گریز از مرکز (طراحی و کارکرد)، تعمیرات و خرابی های آن ها بررسی می گردد.

در این سیماگر قصد داریم با مباحث مقدماتی توربولانس، در ابتدا به صورت کیفی و سپس به صورت کمی آشنا شویم و علاوه بر درک فیزیک مساله، به دنبال ارائه ریاضیات آن خواهیم بود و در این مسیر از توصیفات آماری بهره خواهیم جست و در این میان با پیچیدگی توربولانس و اهمیت آن آشنا می شویم.

اهمیت این سیماگر آشنایی علاقه مندان و کسانی که برای انجام کار تحقیقاتی و یا عملی نیازمند دانش در زمینه توربولانس هستند، با این زمینه است و در واقع، مخاطبان این آموزش با داشتن دانش مقدماتی مکانیک سیالات می توانند به خوبی با این آموزش همراه شوند و روند بررسی یک جریان توربولانس و فیزیک و ریاضیات آن را متوجه شوند.

میکروسیالات از علومی است که روز به روز بیشتر توسعه می یابد و پیشرفت می کند.

انبوه مقالات و کتاب ها در این زمینه موید این حرف است.

میکروسیالات، علاوه بر این که دارای پایه و مبنای علمی بسیار قوی می باشد، دارای چشم انداز تکنولوژیک بسیار بالایی نیز است و در واقع با ساخت تجهیزاتی مانند: Lab on a chip که یک آزمایشگاه را در حد یک تراشه کوچک کنید و تمام عملیات های آزمایش را بر روی آن انجام دهید و از پتانسیل بالای میکروسیالات در تکنولوژی پرده بر می دارد.

هدف از این سیماگر، آموزش روش های مهندسی (تحلیلی - تجربی) در محاسبه مشتقات پایداری مختلف هواپیما و همچنین نحوه محاسبه اثرات جانبی، نظیر اثر موتور بر روی آن ها است.

این روش ها کاربرد وسیعی در صنعت هوافضا دارند و به ویژه دفاتر طراحی مختلف به صورت گسترده ای در مراحل مختلف طراحی، از آن ها استفاده می کنند.

از نتایج این محاسبات در تحلیل های پایداری، تحلیل های عملکردی، محاسبات بارگذاری هواپیما، طراحی شبیه سازها و در بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.

در این آموزش، روش هایی برای رژیم های تراکم ناپذیر معرفی می شوند و اشاره هایی به نحوه محاسبه ضرایب در رژیم های تراکم پذیر زیرصوت، ترانسونیک و سوپرسونیک (Supersonic) نیز خواهد شد.

از آنجایی که بسیاری از فرآیندهای شیمیایی و پتروشیمیایی در بستر کاتالیستی متخلخل اتفاق می افتند، نحوه به کار گیری بخش های مفید نرم افزار شبیه ساز کامسول به منظور اولاً مشاهده پدیده های مدل شده با معادلات ریاضی و سپس انجام بهینه سازی تا رسیدن به یک طرح مفید از هندسه و تخلخل مناسب، می تواند برای درک و طراحی مناسب راکتور بسیار مفید باشد.

در بخش مقدماتی آموزش آزمایشگاه روی تراشه (LOC) – مقدماتی لینک (+) با مبانی مکانیک سیالات و به طور خاص، قوانین بقا آشنا شدید و در واقع معادلات حاکم بر حرکت سیال را دیدید.

در ادامه به بررسی جریان داخلی در مکانیک سیالات کلاسیک و اصلاحیات میکروسیالات بر روی آن ها و همچنین جریانات پایا و غیر پایا در میکروسیالات آشنا شدید، اما در میکروسیالات، جریانات خارجی نیز مهم هستند، به همین دلیل این آموزش با جریانات خارجی و درگ استوکس روی کره آغاز می شود و در ادامه، تئوری لوبریکیشن معرفی می شود و مفاهیم و اهمیت این تئوری در میکروسیالات، مورد استفاده قرار می گیرد و به بحث درباره شرط مرزی لغزش و عدم لغزش در مکانیک سیالات و به طور خاص در میکروسیالات پرداخته می شود و پارامترهای مهم برای داشتن شرط مرزی لغزش و یا عدم لغزش بررسی می شوند.

مدل CE-QUAL-W2 یک مدل دو بعدی (افقی و عمودی) هیدرودینامیک و کیفیت آب است که می تواند پیکره هایی نظیر رودخانه های عمیق، مخزن سد و دریاچه و خورها را مدل کند.

این نرم افزار قابلیت پیش بینی رفتار اکوسیستم های آبی از جمله مخازن سد به وسیله شبیه سازی ریاضی را دارد و امروزه به صورت گسترده ای برای شبیه سازی لایه بندی حرارتی و تغذیه گرایی مخازن، دریاچه ها، مصب ها و رودخانه های عمیق استفاده می شود.

در این سیماگر با توجه به گستردگی و پیچیدگی این مدل امکان ساخت و اجرای مدل برای همه کاربران فراهم می گردد.

برای مشاهده آموزش‌های مرتبط دیگر، در میان بیش از ١۲ هزار ساعت آموزش منتشر شده در سیماگر، جستجو کنید.

.

.

سازمان علمی و آموزشی «سیماگر» (سیماگر) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

مشاهده بیشتر سیماگر با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۳۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند.

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان سیماگر و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.

بستن © سیماگر ۱۳۸۷-۱۳۹۹.

تمامی حقوق محفوظ است.

ساخته شده با ❤️ در ایران

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map